Skal, skal ikke? del 2

Kom igjen'a jayeff.... trenger ikke vente til du kommer helt hjem med å ta bilder.... ta et WS mens du kjører hjem fra knut!!!! ;)

11 sider med venting! Nå er forventningene mine så høye at de nesten ikke kan innfris. Stor fallhøyde nå :twisted:

Skal hilse fra jayeff og si at han sitter i bilen på vei hjem ennå, men iler så ilende han kan! Fikk en mms av godsaken i samme slengen.....var litt ute av fokus så det var veldig vanskelig å se hva det var..... ;):):D

Jeg tipper en frekk LED-sak! Eller kanskje ikke! ;)
Nei, her er det håp om wg sub eller noe tilsvarende gromt!! :) Skal ta et glass rødvin og kose meg med unboxingstråden (som må komme!!) :)

Trodde alle viste at jayeff har vært å hentet denne lekkerbisken hos lervik ur i dag:

4799372193_710f0ef4e3_o.jpg

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

WOW - WG Casio er jo tidløst som bare F! Var det ikke det Indiana Jones brukte? Mulig jeg blander litt nå... ;)

White Gold casio databank "watch".... hø hø...

Men kjenner jeg jayeff rett så har han nok gått for YG modellen som er hakket mer tacky...

casio_gold3.jpg

Samme her..... lærte å lade kamera før jeg kunne gå... hø hø...

Nei, nå har det sporet helt av ... kom igjen jay, nå venter hele tidssonen KUN på deg!!!!

Åååhhh... Det er så gøy å mobbe litt ;) Selvsagt er det batteri i kameraet! Tror dere at det er min første unboxing, eller?

Skjønt, finner finansministeren ut hva dette kostet meg, så blir det absolutt min siste...