tror folk ikke helt skjønner det at en Pilot klokke skal være "for" stor..
Skjønner og skjønner ... uret var jo tenkt å bæres utenpå en jakke og hvis det er trådstarters hensikt så hadde han nok ikke postet et wristshot på naken hud?Dani skrev:tror folk ikke helt skjønner det at en Pilot klokke skal være "for" stor..
Skjønner og skjønner ... uret var jo tenkt å bæres utenpå en jakke og hvis det er trådstarters hensikt så hadde han nok ikke postet et wristshot på naken hud?
Hvis vi nå kan ta de for gitt at han skal bære det på naken hud så blir jo feedbacken basert på det og der er Christian noe på sporet når han sier lugsen ikke bør stikke ut utenfor armen som en god tommelfingerregel.
Men nå får jeg litt magefølelsen at jeg putter ved en plass hvor det ikke trenges ved, ref (High-End)-Fake-Breitling-tråden og diskusjoner ut av proporsjon. Innlegg om hva "folk ikke helt skjønner" generaliserer og drar konklusjoner som ikke alltid er basert på tingens tilstand.
[/IMG]
Grining har jeg ikke tenkt ty til, men selvfølgelig kommer jeg å forholde meg til deg som bruker (og person til noe annet er bevist) basert på hvordan du skriver i andre tråder.skal du sitte grine over en diskusjon gjort i en annen tråd ? Virkelig? Voks opp, lær deg noe forum etikette, dra inn ting ifra andre tråder er helt på jordet.
skal du sitte grine over en diskusjon gjort i en annen tråd ? Virkelig? Voks opp, lær deg noe forum etikette, dra inn ting ifra andre tråder er helt på jordet..