Skal, skal ikke?

Synes denne var utrolig lekker, men alikevel veldig usikker.
Tror ikke jeg ville ha gått for denne.

Det der er en litt sær klokke, absolutt flott i gull, men ikke en keeper i mine øyne. Det ville overseasen vært.. Døgnflue. I mot!

Jeg synes den klokka var fantastisk flott. Nå har jeg generelt et godt øye til GO Sport Evo, og jeg synes denne gjorde seg særdeles godt i gull og kongeblå (bokstavelig talt).

Spørsmålet er vel om du er forelsket eller bare betatt :) Og er innbytteprisen god nok i forhold til hva du vil kunne få for den VC'en her hjemme?

Dette blir til syvende og sist din avgjørelse, men jeg ville ikke foretatt byttet. Jeg må innrømme at det lave antallet og helgull høres flott ut, men jeg synes blåfargen imo får klokken til å se "billig" ut. Klokken har ikke lenke, og Overseas ser mye bedre ut i mine øyne :) Lykke til med valget!

+1 Skal ikke!

Tror ikke jeg hadde klart å levd med en slik klokke. Blåfargen er ikke riktig imho, men så kan jeg ikke like Rolex Bluey heller. Jeg pleier å følge med på Ultimate Dive Watch forum, og der mener gamlingene at blå klokker er "girly" :D

Forøvrig kan jeg anbefale selgeren.

Helgull GO er nydelig, bare ikke en Sport Evo. For meg er de penest og mest praktisk i stål. Ei heller synes jeg kombinasjonen blått på gull er særlig vellykket, smakssak selvfølgelig.

VCO er jo et utsøkt sportsur, men du har jo to, og tydeligvis en favoritt. Det betyr vel kanskje at det er fornuftig å slippe denne, bare ikke akkurat i denne handelen. IMHO :)

Uansett, lykke til med valget! :)

Er du i tvil, er du egentlig ikke det...sies det. :)

Men hva du skal kjøpe i gull i steden aner jeg ikke...

Ser ut som om du konkluderte at VC'en blir. Bra:D

Andre i gull? Tja.....vet om en som ihvertfall jeg har siklet på.....

images

Jeg ville beholdt VC overseas uten tvil. Jeg liker mange klokker fra GO, men akkurat denne ble litt for "blå". Kanskje det bare er bildene, men for meg tar den intense blåfargen for mye oppmerksomhet vekk fra resten, og til slutt er det alt jeg legger merke til.

Har ikke noe imot blått og gull, elsker for eksempel kombinasjonen på gull submarinere (lightningii postet et nydelig bilde av sin i dagens klokke en stund tilbake). Denne ble dog litt for mye. For meg. :)

Jeg spurte kjerringa, bare sånn for sikkerhets skyld. Hun er ikke fargeblind, som meg, og hun synes nok at denne var altfor blå. Hun liker egentlig ingen klokker med blå skive/bezel.

Ettersom jeg alltid gjør som kjerringa sier, har jeg nå endret mitt standpunkt og sier "skal ikke".

Jeg spurte kjerringa, bare sånn for sikkerhets skyld. Hun er ikke fargeblind, som meg, og hun synes nok at denne var altfor blå. Hun liker egentlig ingen klokker med blå skive/bezel.

Ettersom jeg alltid gjør som kjerringa sier, har jeg nå endret mitt standpunkt og sier "skal ikke".

Kjære deg, når hun egentlig ikke liker blå klokker, burde det poppe opp et :idea: nemmelig:

Uansett hvor flott kona di er, så har hun åpenbart ikke peil på klokker. Det er akkurat fordi den er ER veldig blå at klokken blir så knallfin klokke. Hadde Orange Monster vært det samme med en blass farge?

Når det er sagt så har jeg vel igrunn gitt en begrunnelse på at jeg synes den er en skal! :)

ps. Det er ikke nødvendig at kona ser mer på denne siden, vi er enig om det ikke sant? :)