Skal til trykke på betal: Rolex DJ. Ser det greit ut?

Medlem
30. april 2012
Sted
CPH/OSL
1603z.jpg

16032.jpg

16033.jpg

16034.jpg

16036.jpg

16035.jpg

16037.jpg

1603 ja... Hmm, er vel ikke utenkelig grunnet alder at det har vært byttet. Selger insisterer på at alt er orginalt, og har virker relativt seriøs. Har sjekket flere referanser.

Hør med lobergen.

Han har inngående kunnskap. :)

Jeg er langt fra noen ekspert selv, men synes den ser knall ut! Hadde selv en 1601. FWIW.

Lykke til :)

1603 ja... Hmm, er vel ikke utenkelig grunnet alder at det har vært byttet. Selger insisterer på at alt er orginalt, og har virker relativt seriøs. Har sjekket flere referanser.

Jeg har en 1603 med orginalt service-plexi. Det ser ut som det har en litt annen vinkel enn det som står montert på denne. Men det kan jo for alt jeg vet være det orginale glasset på ditt objekt.

Ok, takk for info! Det er forsåvidt noe jeg kan leve med. Om ikke annet, får jeg høre hva lokale urmakeren kan oppdrive.
Nå starter bare neglerbitingen for at jeg ikke får gråstein i posten. Ikke akkurat optimal oppladning til eksamen!

De der er flotte. En "relativt" seriøs selger?

Seriøs som i at han har nettside, instagrammer mye lekre klokker, jeg har sjekket referanser hos tidligere kunder, åpen FB profil med full kontaktinfo, og bruker på VRF. Utover det kan han jo selvsagt være en lurendreier, man vet aldri på dette internettet. Har hatt god dialog på mail (svarer alltid i løpet av timen) og godtar paypal.. Har tatt mine forhåndsregler :)

Jeg har en 1603 med orginalt service-plexi. Det ser ut som det har en litt annen vinkel enn det som står montert på denne. Men det kan jo for alt jeg vet være det orginale glasset på ditt objekt.

+1
jeg er vant til å se en annen profil på plexi-en ( med en mindre skråkant) men den kan også ha blitt polert den veien pga en skade. Resten virker ganske ok