skifte til pepsi bezel

Medlem
6. aug. 2013
ser at det er forskjellige bezelringer å få kjøpt på finn. er det godkjent å skifte fra sort ring til pepsi på en gsm?eller mister den sin orginalitet da? hvordan kan man sjekke at bezelen en får kjøpt er ekte? Happy

Såfremt vi ikke snakker om GMT-C (keramisk) så er det OK å bytte til Pepsi bezel (det er ikke ok til GMT-C fordi det ikke finnes original til GMT-C :)).

Orginaliteten er verre å bekrefte om du ikke har kjøpt hos Lervik men på f.eks Ebay... ta noen bilder og samenlign med bilder du vet er ekte f.eks. Lervik er fornuftige på prisene på disse forøvrig.

ser at det er forskjellige bezelringer å få kjøpt på finn. er det godkjent å skifte fra sort ring til pepsi på en gsm?eller mister den sin orginalitet da? hvordan kan man sjekke at bezelen en får kjøpt er ekte? Happy

takker for gode tips :) hilsen happy

Selv har jeg en 16760, som jeg aldri ville satt Pepsi på, siden denne versjon kun originalt ble laget i Coke. 16750 og 16710 er det ok å bytte til Pepsi på bezel etter "min bok".

Selv har jeg en 16760, som jeg aldri ville satt Pepsi på, siden denne versjon kun originalt ble laget i Coke. 16750 og 16710 er det ok å bytte til Pepsi på bezel etter "min bok".

6542, 1675, 16750, 16700 og 16710 kunne vel alle komme med pepsibezel som standard? Eller er jeg helt ute å kjøre på feil jorde (til og med) nå? :)