- Medlem
- 11. mars 2013
Ble en liten sak på meg igår også gitt. Var lenge usikker på om jeg skulle kjøpe den fra det store utland eller kjøpe den hos norsk forhandler. Men når jeg for ett par dager siden fikk tekstmelding fra urmaker Næss om at de hadde tatt inn en for at jeg skulle få se på den så klarte jeg ikke og la være når jeg så den på armen Den lå som støpt og da konkluderte jeg med at det kan være greit og handle i Norge en gang i blandt. Utrolig god service og det endte med at jeg fikk med gratis forsikring og en ekstra skinn zulu av veldig god kvalitet så her er den, ett ur jeg regner med at det blir mange av på sonen fremover. Posen avslører jo at det er ett Seiko ur Boksen like så Enkel boks, men instruksjonsboken avslører at det er en dykker. Og her er den Seiko Srp 773 aka the turtle og arvtager til skx serien. Synes det er ett veldig pent ur med cushion case Pen bakside med tsunami. Selvfølgelig må ett wristshot være med Fikk med skinn vintage zulu i denne Nydelig reim i meget god kvalitet I alt veldig fornøyd med handelen og service hos urmaker Næss i Sandefjord Fikk kaffe mens lenka ble justert og alle som var i butikken ville prøve uret før det gikk ut av butikken igjen. Morsomt