Skinnjakke

Medlem
15. juli 2009
Er på jakt etter en svart skinnjakke til casual, men her i Stavanger er det skremmende dårlig utvalg.
Skal til Oslo om et par uker, og lurer på om det er noen butikker jeg skal være oppmerksom på?

Det er ikke en MC-jakke eller noe slikt. Vet ikke egentlig hvordan jeg kan forklare mer utfyllende...
Svart skinnjakke av god kvalitet til under 10k som går til dongri-bukse/casual.
Blir vel en mer vår/høst jakke. Ikke en tjukk vinterjakke.. Ikke noe glidelås.

Har vel sett for meg noe slikt (bilde er tatt fra nett):

M1146-GAV-183-2.jpg

Mener å huske at de har ganske godt utvalg i noen av butikkene på steen og strøm i kongens gate.

Skal ha meg skinnjakke selv, men jeg er ute etter en i brun-litt vintage skinn. Casual til jeans osv...
Fant noe spennende på marlboro classics på nettet, kanskje de har noe for deg også?

Her var det mye snacks Frodo, ikke umulig at en bestilling fra undertegnede blir sendt utpå vårparten :cool:
Takk for tipset :D

Skal ha meg skinnjakke selv, men jeg er ute etter en i brun-litt vintage skinn. Casual til jeans osv...
Fant noe spennende på marlboro classics på nettet, kanskje de har noe for deg også?
God kveld,
Sjekk ut www.thefedoralounge.com og gå inn på "outerwear". - Forumsider for håndlagde skinn/lærjakker i ekstrem
kvalitet fra tiden 1930 - 1950. Se særlig etter jakker fra Aero Leather Company i Scottland. www.aeroleatherclothing.com
Anbefales, jeg har en fra dem selv...
Mvh Kjors

Grand Prix Originals

Hva med å titte litt her:Grand Prix Originals?
Jeg kommer til å kjøpe meg noe her utpå vårparten!:cool::cool::cool:

Ikke noe dumt valg det der, Frodo. Har sett på noen av disse jakkene og de er kjempetøffe! For ikke å glemme bag'ene og beltene..
Knalltøffe varer. For de som bor i Grenland har de en del av utvalget hos Gasolin;)