Her kan jeg på det varmeste anbefale Church's, MEN disse må du ikke finne på å gå til andre skomakere med. Har gjennom årene kjøpt endel av de, og jeg prøvde meg hos Dagestad i Oslo for å legge på ny såle da de begynte å bli slitt. Han fortalte at han gjerne gjorde det, men da var det ikke lenger mulig å sende de til reparasjon på fabrikken i England. Han mente også at de var raskere enn det han var da han hadde 6 mnd (!) ventetid. Derfor gikk jeg tilbake til Agnar Hagen i Bogstadveien hvor de var kjøpt, og de ble returnert til fabrikken. 1,5 mnd senere kom de tilbake og jeg ble mektig imponert. De blir returnert i ny eske med nye skoposer, begge sålene og helene var byttet, de hadde fått nytt skinn innvendig rundt helkappen, og en liten flenge i den ene tuppen var reparert. I tillegg stod det ikke lenger bare Church stempelet under sålen, men det stod "Rebuilt by craftsmen" preget inn i læret sammen med logoen. Småpirk, men slikt liker jeg. Derfor sender jeg alltid Church skoene mine til reparasjon i England. Tiden ligger på 1-2 mnd, og det koster mellom 700 og 1200 kr pr gang. Nyprisen tatt i betraktning synes jeg ikke det er galt, og de ser spill nye ut hver gang de blir returnert. Det ene paret har vært inne 4 ganger, dette var det første paret jeg kjøpte- de er nå nyreparerte, ser ut som nye- og gleder seg til jul...
Lykke til!