Skredder John

Medlem
17. juni 2013
Sted
Oslo
Noen her som har brukt skredder John? Har hørt om han på andre fora hvor han får mye skryt. Søkte her, men fant ingen relevante tråder.

Tenkter å sy opp ermer og inn i livet, på noen skjorter og Barbour Liddesdale, noen som har gjort noe tilsvarende og er fornøyd? Eller ellers?

Jeg er fast kunde og kommer til å forbli fast kunde, hvertfall slik det ser ut pr idag. Henter klær der denne uken også gitt:)

Jeg fikk han til å legge opp ett par bukser forrige uke. Fin pris og unnagjort på to dager. Skal definitivt bruke han igjen!

Noen som vet hvor mye man kan forandre på en dress? Jeg har gått ned 23 kg og har derfor to dresser som ikke passer i det heletatt. Rompa sagger veldig og er vel 4 tommer for stor i livet. Har kjøpt meg en ny dress (som allerede også må syes inn...), men kjekt å ha flere dresser å bytte mellom.

Han har lagt et par bukser for meg. God jobb til grei pris, var klar dagen etter at jeg leverte den inn

Noen som vet hvor mye man kan forandre på en dress? Jeg har gått ned 23 kg og har derfor to dresser som ikke passer i det heletatt. Rompa sagger veldig og er vel 4 tommer for stor i livet. Har kjøpt meg en ny dress (som allerede også må syes inn...), men kjekt å ha flere dresser å bytte mellom.

Jeg hadde samme utfordring som deg for noen år siden.
Dressene ble sydd inn slik de passet...men, det går totalt utover formen. Anbefaler heller å gi dem bort og kjøpe nye dresser.