Vaske og fylle på pennene. Søndagsaktivitet helt på nivå med skopuss.
Bonuspoeng hvis dere får tatt inn Zebra F-701. Passer bra sammen med refill fra Space Pen, dette har blitt min go-to-kombinasjon de siste årene.@Mathfjeld Rotring-blyanter prøver vi å få tak i - er faktisk litt vanskelig å finne. Så bra du er fornøyd med Space-pennen, den er veldig populær nå i studiestarttiden.
På tide å anskaffe en Mont Blanc-fyllepenn. Forslag fra salen på hvilken jeg bør satse på?
Hvis man skal kjøpe en eller to Lamy Safari med noen nibs (helst online) hvor går man? Fått med meg det er en del fake varianter så jeg tenkte å helst slippe å kjøpe via ebay. Noen som er kjent for å ha litt for gode priser på disse?
Ja, det sier jeg også - men faktisk en issue hvis man handler fra ebay:
http://www.deskoflori.com/blog/2015/4/16/my-experience-with-a-counterfeit-lamy-safari
Fake Lamy? Wow......
De er jo så rimelige i utgangspunktet.
På tide å anskaffe en Mont Blanc-fyllepenn. Forslag fra salen på hvilken jeg bør satse på?
Hvis man skal kjøpe en eller to Lamy Safari med noen nibs (helst online) hvor går man? Fått med meg det er en del fake varianter så jeg tenkte å helst slippe å kjøpe via ebay. Noen som er kjent for å ha litt for gode priser på disse?