Har en Montegrappa Bamboo Extra 1930, som har fusket siden jeg kjøpte den via Fountain Pen Network for noen år siden. Det har jo vært litt irriterende, så omsider fikk jeg somlet meg til å kontakte Montegrappa for service.
Med klokkebransjen i bakhodet var jeg fullt forberedt på å få juling på prisestimatet, og overraskelsen var stor da jeg ble forespeilet en pris på ti euro!
Nå har omsider pennen kommet tilbake, og med tanke på at fakturaen jeg har betalt ikke en gang dekker returfrakten hadde jeg egentlig ikke forventet mer enn at de hadde dyppet pennen i Zalo...
Men som så ofte før her i livet kunne jeg ikke tatt mer feil: sølvdetaljene er pusset til perfeksjon, celluloiden er polert, og spissen som var defekt er sannsynligvis byttet med en splitter ny - pennen skriver som en drøm.
Jeg forstår egentlig ikke hva som har skjedd her, og må nesten klype meg i armen. Montegrappa har åpenbart en policy om at når man først eier et produkt derfra, skal man bli tatt vare på resten av livet (pennen er for lengst utenfor noen som helst form for garanti).
Fantastisk at det fortsatt finnes selskaper som har ekte pasjon for faget og kundene sine.
Med klokkebransjen i bakhodet var jeg fullt forberedt på å få juling på prisestimatet, og overraskelsen var stor da jeg ble forespeilet en pris på ti euro!
Nå har omsider pennen kommet tilbake, og med tanke på at fakturaen jeg har betalt ikke en gang dekker returfrakten hadde jeg egentlig ikke forventet mer enn at de hadde dyppet pennen i Zalo...
Men som så ofte før her i livet kunne jeg ikke tatt mer feil: sølvdetaljene er pusset til perfeksjon, celluloiden er polert, og spissen som var defekt er sannsynligvis byttet med en splitter ny - pennen skriver som en drøm.
Jeg forstår egentlig ikke hva som har skjedd her, og må nesten klype meg i armen. Montegrappa har åpenbart en policy om at når man først eier et produkt derfra, skal man bli tatt vare på resten av livet (pennen er for lengst utenfor noen som helst form for garanti).
Fantastisk at det fortsatt finnes selskaper som har ekte pasjon for faget og kundene sine.
Redigert: