Skulderveske dame tips

Medlem
10. mars 2011
Hello

Tenkte og overraske kona med en skulderveske i skinn. Hun er ikke opptatt av de store motehusene, men jeg vil gjerne kjøpe kvalitet.

Kriterier:

Skinn uten trykk, gjerne brun
Stor nok til og bruke daglig
Tidløst design
Helst fra butikk i Norge
Maks 5000,-

Siden jeg er litt på tynn is trenger jeg tips:)

Redigert:
Jeg kjøpte en slik Mulberry Messenger til dama, hun har knapt tatt den av seg siden. Spesielle de damene altså, skal gå med veske heeeele tiden. Det er ikke som at det er en klokke liksom..?!

Fra spøk til revolver; Det er en flott veske, såvidt over budsjett. Mener den lå til 5500ish. Fargen stemmer, opplevd kvalitet stemmer også. Størrelsen bør også holde, med mindre hun er vant med bag fra koho eller jofa:p

Da er det nok veldig lett å bruke opp budsjettet på 5000 kr, selvom de lager flotte produkter. Bruker min skulderveske hver dag og den begynner nå etter tre fire år og få en fin patina.

Burde vel skjønt at budsjettet kom til og gå til skogs før jeg startet tråden:)
Får stikke innom og titte over helgen. Takker for tips så langt

Et vennepar av fetteren min har designet disse veskene som er produsert i Italia så vidt jeg er bekjent. To versjoner, en til 4000,- og en til 6000,-. Skal være meget god kvalitet på disse, og i tillegg så er de kanskje noe mer unike enn de store motehusene.

Olssøn&Barbieri (O&B)

http://purnorsk.no/nettbutikk/view/productdetails/virtuemart_product_id/389/virtuemart_category_id/42

pn_ob_workbag_beige_stor_01.jpg

Redigert:
Er en Mulberry i fargen Oak, her i huset. Brukt et par år, og gir et bra inntrykk så langt.

Takker for tips, Michael Kors var visst ikke noe stas. Mulberry derimot var innertier:)
Blir handel til uken tenker jeg.

Takker for tips, Michael Kors var visst ikke noe stas. Mulberry derimot var innertier:)
Blir handel til uken tenker jeg.

Du blir aldri feil med ei Mulberry veske. Vær obs,det er sterkt vanedannende for det andre kjønn. Godt vi ikke er skrudd slik.

Tar opp denne tråden. Har fått med meg at dama ønsker seg en marc jacobs classic q hobo bag. Noen som har tips om hvor jeg kommer meg unna billigst?

Tar opp denne tråden. Har fått med meg at dama ønsker seg en marc jacobs classic q hobo bag. Noen som har tips om hvor jeg kommer meg unna billigst?

Shopbop.com er et greit sted å shoppe Marc Jacobs ;) når du 'går til kassen for betaling' vil total pris komme opp for mva og slikt.

• Liker
Reaksjoner: Olando
Trenger tråden her litt. Skal kjøpe gave til fruen og tenker på en fin veske. Har sett litt på mulberry, lv og gucci, men synes det er så vanskelig å velge.

Er det noen som kan hjelpe meg med veskeverdenens "sub"? Budsjett er ca 10k, men i ekte TS-ånd kan denne sprenges.

Trenger tråden her litt. Skal kjøpe gave til fruen og tenker på en fin veske. Har sett litt på mulberry, lv og gucci, men synes det er så vanskelig å velge.

Er det noen som kan hjelpe meg med veskeverdenens "sub"? Budsjett er ca 10k, men i ekte TS-ånd kan denne sprenges.

Skal du handle noe som aldri går ut av moten. Slik som Submarineren. Da er det Bayswater fra Mulberry du skal kjøpe. Å det gjorde jeg sist gang fruen ønsket seg en ny veske.
http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/shoulder-bags/bayswater-oak-natural-leather-with-brass

• Liker
Reaksjoner: Preacher