- Medlem
- 25. juli 2013
Har ikke akkurat den klokken, men har en annen Seiko diver med 7S26-urverk og pepsi bezel (ikke SKX009), og bruker den i rotasjon med andre dyrere klokker og jeg er storfornøyd med den.
G-Shock er forøvrig konge klokker å bruke til beater spør du meg. Kjøpte nesten en nylig selv, men endte på en Citizen diver quartz istedet. Grunnen til at jeg kjøpte meg en quartz-beater var rett og slett at den seikoen jeg nevnte ovenfor egentlig skulle være beater-klokka, men jeg klarer rett og slett ikke å bruke de mekaniske helt på samme måte som quartz-klokker. Jeg blir automatisk litt redd for de
Aha, har 7S26-urverket en opptrekksfunksjon? Er dette noe som i det hele tatt blir brukt?
G-Shocken er helt knall den, men begynner å bli litt lei nå. Den er helt gull å ha i gymmen, fjellturer, bading eller fester, men den er svært uformell. Selv om SKX'en er en diver, kommer jeg nok til å ende opp med å bruke G-Shocken til slikt
Skjønner hva du mener
Samtidig skiller man seg litt ut, fra de som drar i smykkebutikker å handler klokker