Slengbemerkning

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
På onsdagens klokkemesse (OWF) var det utrolig mye fint og staselig å se, både utstilt og ikke minst på flere av deltakerne.
Herunder min venn, som så fram til denne utstillingen og hadde tatt på seg sin Omega de Ville i gull fra 1986.
omega.jpg

Dette er et vintage ur med noe affeksjonsverdi for henne......men så treffer vi på en god, "gammel" klokkevenn som hilser på og bemerker klokken hennes, med en sikkert velment kommentar: "Få deg et skikkelig ur!" Hahaha!

Resultat; - vi skal til Bjerke (Snorre) i dag og handle ur til henne..... :)

Pics or it didnt happen! Når det er sagt synes jeg det var en rimelig flåsete slengbemerkning som den som ytret den burde holdt seg for god for. Om det da ikke var med «Glimt i øyet» mellom venner.

På onsdagens klokkemesse (OWF) var det utrolig mye fint og staselig å se, både utstilt og ikke minst på flere av deltakerne.
Herunder min venn, som så fram til denne utstillingen og hadde tatt på seg sin Omega de Ville i gull fra 1986.
Vis vedlegg 64037

Dette er et vintage ur med noe affeksjonsverdi for henne......men så treffer vi på en god, "gammel" klokkevenn som hilser på og bemerker klokken hennes, med en sikkert velment kommentar: "Få deg et skikkelig ur!" Hahaha!

Resultat; - vi skal til Bjerke (Snorre) i dag og handle ur til henne..... :)

Skulle bare gitt han én finger :cool:

Det hender det kommer noe godt ut av slike kommentarer også;) Gleder meg til å se hva som dukker opp!

Jeg syns det hørtes ut som en skikkelig ***skalle ting å si, men jeg anerkjenner jo at jeg ikke var i rommet og ser konteksten. Syns i alle beste fall at vedkommende skal bidra litt for det nye uret!

Nydelig klokke, og gratulerer til din kjære venninne ;) Det var veldig hyggelig å få treffe henne på onsdag.

Slik du ville sagt det selv, @BRIO1368 , det er jo fortsatt ikke "riktig" merke :p Må ha en 40mm pam i tillegg :)

Godt jobbet, @Frik og @BRIO1368 !!

• Liker
Reaksjoner: Frik