Slett

Ingen tvil om at du er bitt av basillen:)
Hyggelig med klokker med historie.

Velkommen skal du være:)
2013 blir nok et dyrt år;)
 
Mange tøffe klokker du har, og det virker som det kommer til å bli flere i løpet av neste år. Hold gjerne tråden oppdatert på hva som kommer inn, det liker klokkenerder som oss ;)
Velkommen til Tidssonen, velkommen til galskapen :)
 
Takk for en hyggelig velkomst!

Planene fremover er å bestille nato og skinnrem til SKXen, artig å prøve litt forskjellig :) Det er lenge siden 6M23en har gått, mest sannsynlig er det vel ikke noe sjanse for at den kan få et nytt liv, men er jo verdt et forsøk. Er vel en del Seiko kyndige som kan svare på riktig fora.

2013 blir nok et farlig dyrt år, med "feil" prioriteringer. Jeg skal holde tråden oppdatert når det skjer noe nytt!
 
Redigert:
Gratulerer med fine klokker!:D

Dette er en flott men dyr hobby!:D

Velkommen skal du være!
 
Velkommen in i varmen. Gleder oss til oppdateringer her :)
Stilig Tissot og Seiko 009 er litt av en forumfavoritt
 
Da var det gjort, min første "klokke" er kjøpt!

Sub 16610 v-serie:




Bedre bilder kommer senere :)
 
Gratulerer så mye. Det var virkelig et kvantesprang! Fra Seiko til Sub på bare noen få poster.

Dine antagelser om at 2013 ville bli et dyrt år, ser ut til å stemme...:)
 
Oi! Gratulerer! 16610 er en skikkelig klassiker. Like flott i dag, som den var i går, og vil være det i morgen. :D
 
Gratulerer med en av de største klassikerene EVER! Kondolerer med avhengigheten. Det går nedoverbakke herfra.
 
Tusen takk alle sammen, dette er for meg en stor drøm oppfylt. Har tenkt på dette i et halvt år nå. I kveld bærer turen Bjerke for lenkejustering etc. :)