# SLETTES #

Jeg hadde en Denon stereo forsterker. Litt usikker på effekten, men fikk ikke skikkelig utbytte av høytalerne med den jeg hadde. De hadde mye mer å gå på for å si det slik.

De er perfekte til stereo, men også som front i et surround.
 
Dette er jo utrolig koselige høytalere.. om du ikke får napp ville jeg laget en "gis bort" annonse på finn.no, er gratis å lage annonsen og folk strømmer til for å hente alt mulig rart.

Hadde du vært i oslo hadde jeg hentet disse umiddelbart.
 
Disse er jo topp, hadde slike selv en gang og har fremdeles en decent NAD forsterker og en demon cd-spiller.... Bare synd du bor i Sandnes:))) littlsbgt ålgård fra Oslo
 
Hei Sponon,

Jeg har en kompis som bor i Sandnes som ønsker og hente disse om du har dem fremdeles?

Kan du sende meg en PM med kontakt detaljer så tar han og slår deg en signal og henter dem!
 
Jeg har nok ikke forsterke til å drive dem.. Så fritt fram for kompisen til 78dude for min del! :)
Haha, hadde du kjørt fra Bergen til Stavanger for disse?

Disse blir forhåpentligvis hentet ila kvelden :) Har to stk som enda ikke har svart på pm/mobil. Første mann til mølla.
 
Meget mulig jeg finner veien en liten helg ila sommeren. Prøve å skrape sammen deg, Jeyeff og andre siddiser for en kaffe da! ;)