slettet

Medlem
26. april 2011
.

Vedlegg

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    118,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_8325.JPG
    IMG_8325.JPG
    123,6 KB · Visninger: 0
Redigert:
Takk for en kjempefin post! :)

Artig å se hvordan smak og ønsker utvikler seg, samt hvilke klokker som setter hele interessen i gang.

Flott tråd!
Flotte klokker, og morsomt å lese dine tanker og utviklingen av dine kjøp.

Keep it up - så følger jeg utviklingen med interesse videre!

:)

Schwinekul den Seiko'en!

Gleder meg til du unboxer PAM 197 :) (eller enda en 005 for den saks skyld)

Var litt usikker på minuset på grønningen:
"... litt kjedeligere utseende live enn i virkeligheten"

Ps. Lugholes er selvfølgelig kult ;)

Pps. Moro med utskiftninger og nye bekantskaper!

Morsomt å se hvordan det skifter fra det ene til det andre. Virkelig fin tråd, blir morsomt å hvor veien går videre;)

Schwinekul den Seiko'en!

Gleder meg til du unboxer PAM 197 :) (eller enda en 005 for den saks skyld)

Var litt usikker på minuset på grønningen:
"... litt kjedeligere utseende live enn i virkeligheten"

Ps. Lugholes er selvfølgelig kult ;)

Pps. Moro med utskiftninger og nye bekantskaper!

Det er da 116710LN som ser kjipere ut i virkeligheten enn på bilder! Hulken er motsatt:)

Redigert:
Flott tråd!
Flotte klokker, og morsomt å lese dine tanker og utviklingen av dine kjøp.

Keep it up - så følger jeg utviklingen med interesse videre!

:)

Turte jo ikke annet enn å lage en galleritråd etter din tirade her forleden dag:)

Og ditto ift din high-end verden:)!!!

Fabelaktig flott presentasjon. Takk som deler, og lykke til videre med både innkommende og denne tråden.

Takk! Tenkte å oppdatere førsteinnlegget etterhvert som klokkene kommer og går, et slags arkiv for min egen del også:)

@gmortens Kjekt å kunne lese historien så langt, og moro å være en liten del av den med min gamle no-date! Håper nye eier blir fornøyd. :)

Gleder meg til å følge fortsettelsen, her går det unna skjønner jeg - du har vel allerede et lite prosjekt gående hvor du skal teste ut en LN? :D

Redigert av en moderator:
Jeg har fått med meg din hyppige flipping i det siste, og må si at samlingen du sitter på nå er veldig flott. Det er alltid en klokke som lurer bak neste dør, jeg gleder meg til fortsettelsen :p

Veldig morsomt å lese om klokkehistorien din så langt. Gleder meg til fortsettelsen. :)

Litt av en ferd du har vært på! Kult å lese..

Takk:)

Jeg har fått med meg din hyppige flipping i det siste, og må si at samlingen du sitter på nå er veldig flott. Det er alltid en klokke som lurer bak neste dør, jeg gleder meg til fortsettelsen :p

Jeg har vel lært litt av deg:) Tjener en krone innimellom på kjøp/salg (passer iallefall på å ikke gå med tap), men viktigst, legger inn et par tusenlapper underveis. Og vips: så her PP innen rekkevidde:)

@gmortens Kjekt å kunne lese historien så langt, og moro å være en liten del av den med min gamle no-date! Håper nye eier blir fornøyd. :)

Gleder meg til å følge fortsettelsen, her går det unna skjønner jeg - du har vel allerede et lite prosjekt gående hvor du skal teste ut en LN? :D

Kjøper av Nodaten er en ekte klokke-, og spesielt, Rolex-entusiast. En veldig hyggelig handel! Så samvittigheten for salget er god:) Selv om den klokken egentlig aldri burde blitt solgt.

Ja, har et LN-prosjekt på gang. Byttelåner 114060 fra @Alinoe mot min LV. Etter 12 timers bekjentskap må jeg si det er en veldig flott klokke. Liker den faktisk bedre enn 14060m. Samtidig så bringer den ikke noe ekstra til torgs ift LV-en. Om det er erfaringen til slutten av uken så er konklusjonen at LV rett og slett er fantastisk! :) Time will show.

Og de langsiktige prosjektene er Smurf, Aquanaut og en eller annen sykt kul Panerai. Smurfen er p.t. for dyr ift mine samlede klokkeverdier (dessverre!). Aquanauten er et ur jeg faktisk kan ha råd til i dag, men ikke føler meg klar for, er liksom ikke voksen nok ennå. En sykt kul PAM er et overskuddsprosjekt som kommer etter at første klokke er optimal.

Redigert av en moderator:
Artig tråd! Kjekt å lese en flippers bekjennelser i søken mot det (de) perfekte ur :)

Og jeg skjønner godt din fascinasjon for Hulken. Den skiven er vanvittig fascinerende.