- Medlem
- 4. mai 2013
+2 / da vet jeg hva jeg må strekke meg etter
Gratulerer med tungvekter, @Genta. Rålekker!
Er du enig i at, på tross av vekten, så er den utrolig behagelig på hånden? Daytona er den klokken jeg finner mest velbalansert og komfortabel, både stålversjon på 140 gr eller gull på 220 gr.
Rolex Explorer II (42mm) Polar - 216570:
Endelig passet det å kjøpe en Polar For tre år siden prøvde jeg intenst å få tak i en 16570-3186, uten hell. Valgte nå den nye modellen. Tror jeg syns den er penere. En hvit klokke passer godt inn sammen med de andre klokkene min. Likte den sorte utrolig godt, håper denne gir samme følelsen. Kjøpt av @Midas Mulligan, en særdeles rask, hyggelig og tillitsfull handel! Klokken ser ubrukt ut, nydelig! Kule farger, liker spesielt den blå lumen på den hvite skiven. Æsj. Der solgte jeg den, til good-guy @Koffen Og der kjøpte jeg den tilbake igjen: sommer kommer, sommer kommer, sol og regn og latter og sang, sol og regn og latter, hahaha Rolex med hvit skive og RubberB Og der solgte jeg den. Ut av TS.
Rettelse @Genta ikke ut av TS
Det var meg du solgte til. Kom på en Mv Agusta f3. Fikk såvidt plass til boksen i vesken bak Jeg var bruker den gangen og ja men ikke like aktiv som i dag. Ble medlem februar 2015 og kjøpte vell polaren av deg i juni/juli 2015. Takk for sist forresten, er veldig fornøgd og glad i denne klokkaVar det deg jeg solgte til, eller har klokka kommet til deg via andre? Tror ikke du var bruker da jeg solgte? Hyggelig at du er her nå En veldig flott klokke!
For øvrig oppdatert førsteposten med et par salg og kjøp...
Det var meg du solgte til. Kom på en Mv Agusta f3. Fikk såvidt plass til boksen i vesken bak Jeg var bruker den gangen og ja men ikke like aktiv som i dag. Ble medlem februar 2015 og kjøpte vell polaren av deg i juni/juli 2015. Takk for sist forresten, er veldig fornøgd og glad i denne klokka
Veldig kul med orange rubberB ja. Har nylig kjøpt meg svart rubberB med orange stripe. Det var veldig stilig. Sjekk den store explorer tråden har lagt ut en haug med bilder. Ja den todelte natoen var veldig kul. Hvor får man den? Litt vanskelig med remmer til 21mm lugs. Man må ofte gå for 20mm nato osv. Men den du har bilde av der ser ut til å være 21mm.Joa, husker handelen Bra du er fornøyd! Det var et flott eksemplar! Og skikkelig kul med oransje RubberB som sommerklokke! Syns også den er tøff med todelt nato i grå/grønn/sølv:
Vis vedlegg 27076 Vis vedlegg 27078 Vis vedlegg 27079 Vis vedlegg 27080
Veldig kul med orange rubberB ja. Har nylig kjøpt meg svart rubberB med orange stripe. Det var veldig stilig. Sjekk den store explorer tråden har lagt ut en haug med bilder. Ja den todelte natoen var veldig kul. Hvor får man den? Litt vanskelig med remmer til 21mm lugs. Man må ofte gå for 20mm nato osv. Men den du har bilde av der ser ut til å være 21mm.
Høres bra ut, mulig jeg tester en sånnFaktisk er den 20mm, men passer bedre til 21mm enne 20mm... Litt trangt mellom springbar og kasse, så den blir litt slitt i enden, men det synes ikke voldsomt live, spesielt synlig på bilder.
https://www.cheapestnatostraps.com/.../two-piece-nato-strap-gray?variant=9620867909