Akkurat nå har jeg på meg paisly kontrast inne i kraven samt inne i mansjettene i en skjorte sydd til mine mål.
Harry?
Harry?
Akkurat nå har jeg på meg paisly kontrast inne i kraven samt inne i mansjettene i en skjorte sydd til mine mål.
Harry?
Er det vanskelig!? Alltid sett for meg at jeg ville knotet veldig med det! Finnes det flere måter å knyte en sløyfe på?Tilbake til tema, hvertfall nesten... her knytes det mest sløyfer.
Taster på iPhone og den har sine egne ideer om en del skrivemåter .
Poenget er jo nettopp det - det er nesten umulig å kategorisk si at noe som en skreddersydd skjorte er Harry uten å fremstå som en forutinntatt nisse. Beklager, men det blir for dumt.
Som jeg sa, dine ord.. Jeg har aldri sagt at en skreddersydd skjorte er harry.. Du som sier det.. Men resultatet kan ofte bli harry. Men det som var greia var de som måtte ha større armer på venstre enn på høyre for å få plass til de enorme klokkene sine..
Men uansett, skjønner jo at denne matrix knuten blir litt for mye for de fleste, men jeg trives godt med min vrengte turban <3 Skal sies at jeg ikke bare går med denne knuten
Skreddersydd er vel litt harry i utgangspunktet!
Vel, jo.
Største klokken jeg har er en Fortis, å den er 15mm høy, å den går fint under alle skjortene jeg har. Så jeg kan ikke skjønne at folk må ha romsligere skjorteermer på venstre enn på høyre! :S
Eneste er at jeg veldig ofte finner meg selv med en Sub på armen med dressen, mye fordi jeg trives med at det er slik. Til jul nå kan det fort bli LVen, matche julegrana vet du!
Sub er pr definisjon ett av svært få ur som går til alle anledninger. Absolutt alle anledninger.
Du kan til og med henge den på julegrana, om du er i det hjørnet etter julematen og ikke minst akevitten