Sloppy seconds

Milde måne:eek: tar av meg hatten for Dem min herre... Gratulerer så masse

Nydelig! Gratulerer med et fantastisk impulskjøp. Livet er definitivt mye morsommere med "litt" svekket impulskontroll!

Sitter her å slapper av med en kald øl, før jeg stresser avgårde til køben i morgen.
Og så dukker dette opp, damn you - dette ødelegger nattesøvnen.

Får vel bare sitte her å stirre på klokken din til Jon Blund sier det er på tide å ta kvelden.:twisted:

Prøver å skrive noe fornuftig men det går ikke... Himmel og hav! Grattis med et av verdens desidert vakreste ur!

Herlig !! Glad du er helt ute å kjøre med impulskontrollen, og likevel makter å få bildene på TS. Gratulasjoner !

Gratulerer med en virkelig skjønnhet fra PP:) Det er nok en holly grail for magne her inne, så du får dele bilder og inntrykk så godt det går, mens vi sikler over bildene;)

Her er det bare å ta av seg hatten. Nydelig, nydelig, nydelig!

Å kjøpe en Patek på impuls er det villeste jeg har hørt. Gratulerer så mye! Håper ikke dette var siste spikeren i kisten for vintage Daytona prosjektet.

Gratulerer så mye med en av de flotteste Patekene etter min mening.

Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger! Det er godt å omgi seg med mennesker med de samme vrangforestillingene. Jeg viste den til min kjære i går kveld, hun syntes ikke den var noe særlig spennende. Men hun sa hun kunne se av smilet mitt at den var det likevel :) Arvingen syntes derimot den var helt topp, nesten like spennende som en tom eggekartong.

Etter en hyggelig lenkejustering hos Bjerke kan jeg melde at klokken smyger seg rundt håndleddet mitt som en kjælen katt, og at jeg ikke helt klarer å ta øynene fra den.

Wow, gratulerer så mye, dette er nok manges grail! Begynner vel å bli endel pp på ts nå?