Har alltid tenkt at prisen på 2500kr for rem+deployant var hårreisende, men etter et par dagers bruk så skjønner jeg jo at dette er et mye bedre alternativ enn 5 remmer til 500kr. Denne sitter jo som støpt og passer klokken meget bra i mine øyne. Nå skal jeg få tak på en alligator til Speedyen som kan brukes på samme deployment
Har alltid tenkt at prisen på 2500kr for rem+deployant var hårreisende, men etter et par dagers bruk så skjønner jeg jo at dette er et mye bedre alternativ enn 5 remmer til 500kr. Denne sitter jo som støpt og passer klokken meget bra i mine øyne. Nå skal jeg få tak på en alligator til Speedyen som kan brukes på samme deployment
Er ikke denne deployanten 20mm?
Tror den som vanligvis brukes til speedyen er 18mm, men det er sikkert mulig å få tak i remmer som er 20/20.
I Norge har jeg fått beskjed om at deployanten alene (18mm) koster 2300,-
Grattis med mye lekkert nytt!
Paris har det meste.
Jeg skal innom for litt møting om et par uker, og har fortsatt en liten restanse på skinnrem og clasp til min egen speedy.
Gi meg gjerne et hint om du kommer over ei sjappe som har dette inne.
Ha en fortsatt innholdsrik horologisk vandring!
"Pris på Omega remmen er:3795,- u/lås. Låsen kommer evt i tillegg og koster: 2995,-Ta kontakt om du ønsker å bestille."
Yikes, litt av en pris i Norge på dette. Nesten 7K for en alligator på deployant til Speedyen.
Hvem er det som tar de psyke prisene?
"Pris på Omega remmen er:3795,- u/lås. Låsen kommer evt i tillegg og koster: 2995,-Ta kontakt om du ønsker å bestille."
Yikes, litt av en pris i Norge på dette. Nesten 7K for en alligator på deployant til Speedyen.