Småtteri fra Omega-boutiquen i Paris

Har alltid tenkt at prisen på 2500kr for rem+deployant var hårreisende, men etter et par dagers bruk så skjønner jeg jo at dette er et mye bedre alternativ enn 5 remmer til 500kr. Denne sitter jo som støpt og passer klokken meget bra i mine øyne. Nå skal jeg få tak på en alligator til Speedyen som kan brukes på samme deployment :)

Har alltid tenkt at prisen på 2500kr for rem+deployant var hårreisende, men etter et par dagers bruk så skjønner jeg jo at dette er et mye bedre alternativ enn 5 remmer til 500kr. Denne sitter jo som støpt og passer klokken meget bra i mine øyne. Nå skal jeg få tak på en alligator til Speedyen som kan brukes på samme deployment :)

Grattis med mye lekkert nytt!
Paris har det meste.
Jeg skal innom for litt møting om et par uker, og har fortsatt en liten restanse på skinnrem og clasp til min egen speedy.
Gi meg gjerne et hint om du kommer over ei sjappe som har dette inne.

Ha en fortsatt innholdsrik horologisk vandring!;)

What Kinda silly name is that; er 2500 pris i Norge for rem og deployant? Hmm tror jeg må ha det før helgen:) da til speedy.

Er ikke denne deployanten 20mm?
Tror den som vanligvis brukes til speedyen er 18mm, men det er sikkert mulig å få tak i remmer som er 20/20.

I Norge har jeg fått beskjed om at deployanten alene (18mm) koster 2300,-

Er ikke denne deployanten 20mm?
Tror den som vanligvis brukes til speedyen er 18mm, men det er sikkert mulig å få tak i remmer som er 20/20.

I Norge har jeg fått beskjed om at deployanten alene (18mm) koster 2300,-

Yikes, trodde Omega tok samme pris over hele verden...
Spennen er 18mm på både PO og Speedy Pro, remmen smaler inn fra 20 til 18.

Grattis med mye lekkert nytt!
Paris har det meste.
Jeg skal innom for litt møting om et par uker, og har fortsatt en liten restanse på skinnrem og clasp til min egen speedy.
Gi meg gjerne et hint om du kommer over ei sjappe som har dette inne.

Ha en fortsatt innholdsrik horologisk vandring!;)

Det er 4 Omega-boutiquer i Paris, den på Champs-Elysées er kanskje den største, men likte også denne veldig godt i Saint-Honoré: http://www.omegawatches.com/stores/map/store-details?store=5640

Stikker du til den i Saint-Honoré har du jo Place Vendome bare et steinkast unna (Patek, Panerai, Blancpain, IWC og Rolex boutiquer samt en av de proffeste retailerne jeg har vært innom, Dubail)

Om du beveger deg rundt med Metroen går du av på stasjonen Tuileries og derfra er det 4-5 minutter å gå til det meste som er ramset opp der.

Bor du på http://www.ritzparis.com/ er alle disse naboene dine ;)

Place Vendome
place-vendome.jpg

Hele denne plassen består kun av klokkebutikker :mrgreen:

Betalte 155£ for samme deployant når jeg var i London i januar. Kjøpte itillegg samme rem, bare uten endestykket mot klokken. Totalt 237,5£ uten VAT. Ikke så ille når det føles som en ny klokke synes jeg!

"Pris på Omega remmen er:3795,- u/lås. Låsen kommer evt i tillegg og koster: 2995,-Ta kontakt om du ønsker å bestille."

Yikes, litt av en pris i Norge på dette. Nesten 7K for en alligator på deployant til Speedyen.

"Pris på Omega remmen er:3795,- u/lås. Låsen kommer evt i tillegg og koster: 2995,-Ta kontakt om du ønsker å bestille."

Yikes, litt av en pris i Norge på dette. Nesten 7K for en alligator på deployant til Speedyen.

Det er en høy pris ja:p Vil nok hørt med et par forhandlere til.. Vil tro du får lavere priser rundt om:)