SM 300 - 205450

Medlem
2. nov. 2009
Hei

Jeg er ny på forumet her. Mye bra info generelt blant brukerne her.

Jeg har lagt min elsk på en Omega Seamaster Chrono art nr. 205450 og har sett på http://www.authenticwatches.com at de selger denne til 1399 usd. Med dagens kurs så blir det under 8000,-. Regner med frakt på 75 usd og mva oppå dette. Summen da blir 10522 kr.

Er det noen fallgruver her eller er det bare å handel. Dette må jo være billig for en ny klokke?

Aspirerende klokke entusiast

Tommy

Tommy skrev:
Er det noen fallgruver her eller er det bare å handel. Dette må jo være billig for en ny klokke?
Hei, jeg har ingen erfaring med det nevnte nettstedet. Hvis du søker litt rundt på nett og på de største internasjonale klokkaforaene, finner du litt blandete erfaringer med dem. Jeg fant i full fart noen antydninger til at de har hatt en praksis på å fjerne serienummer samt litt sviktende kundeservice. Men det er også plenty fornøyde kunder der ute. Så det blir litt opp til deg om du er villig til å akseptere en viss risiko for at handelen ikke går fullt så glatt som om du gikk til en AD i Norge. Du må også huske på at dette er en sk. gråmarkedsforhandler, så det kan bli litt pes med garanti o.l. om noe skulle skje.

Det er imidlertid ingenting i veien med prisen, og klokka er jo veldig flott. Hold oss oppdatert om hva du gjør, og husk bilder om det blir handel :)

Velkommen til forumet,
Personlig ville jeg heller kjøpt en brukt klokke hvis prisen er viktigst.
For 10K får du sikkert en fin Seamaster kjøpt av AD og med alle papirer i orden.

Om du senere skulle ønske å selge den, vil det da heller ikke by på problemer.

Kan jo hende du blir bitt av klokkebasillen :mrgreen:

Lykke til, kjempefin klokke foresten (har selvsakt en selv også :D )

Hei og velkommen!

Jeg bestilte sist sommer Monacoen min gjennom Authenticwatches.
På grunn av usikkerhet rundt levering til Norge videreformidlet de bestillingen til Amazon.com, som levert uret til samme pris.
Sluttsummen ble litt over halvparten av nypris her hjemme inkl. mva og internasjonal garanti.
En meget tilfredsstillende handel! Lykke til! :D

Hei igjen!

Ser at det finnes en modell som het 2254. Er dette en annen reim enn den som sitter på 2054 (ser ut som det er "Bond" reimen....)

Noen som har bilde av de forskjellige reimene?