SMP non-ac

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
Etter tre lange dagers venting kom FedEx og ringte på døren....

Nok prat! Her er godsakene!

IMG_2645.jpg

IMG_2647.jpg

IMG_2650.jpg

IMG_2652.jpg

Nå bærer turen ned til Alf Lie for verifisering/forsikringstakst og ett ekstra ledd til lenken...

Jeg er en svært lykkelig mann akkurat nå! :D

Gratulerer så mye! :D Jeg kan levende forstille meg hvordan du har det nå, det blir en Omega fredag idag, kos deg masse!! :)

WOHOOOO!!
Dette er grailete ting for en vanlig dødelig som meg.
Gleder og håper til å få sjått på den ved anledning.

Denne er vannvittig fin og er deg minst lilke sterkt unt :D
Men du, vi trenger masse flere gode bilder!!!! ;)

Gratulerer så mye! Beklager at jeg selv ikke er rask nok til å få solgt min non-AC ;) Godt du fant en! Den ser ut til å være i ypperlig stand. Er boksen fra Omega? Min kom ihvertfall i vanlig rød Omega Seamaster boks.

Gratulerer så mye! Beklager at jeg selv ikke er rask nok til å få solgt min non-AC ;) Godt du fant en! Den ser ut til å være i ypperlig stand. Er boksen fra Omega? Min kom ihvertfall i vanlig rød Omega Seamaster boks.

Nå må du få ut fingeren og lage en galleritråd, Anders! Det er vel bare Hopalong, Moore og Frodo som er i nærheten av å matche boksen din...:D

Edit: Og lobergen, selvsagt! Nautilus, AP RO, div Rolex og Omegasnadder, mmmmm :D

Takk skal dere ha alle sammen!

Dette er egentlig din skyld Anders! Etter at du nevnte mulig salg av din non-ac på NURK var frøet sådd, og tålmodigheten er ikke så god som den burde være, så da denne kom for salg på ebay måtte jeg bare klippe til.
Klokken kom uten boks og papirer, så treboksen på bildet er ikke en Omega boks.

Se det, grattis med en flott Seamaster! Særlig skiven på denne er lekker, og hvitgullsbezelen gir den et pent preg selv om det ennå er en sporty klokke.

Har gratulert deg, men gleder meg virkelig på dine vegne og vet hvordan du har det! Kos deg masse! :D