Snart far! IWC Portofino Edition Laureus Sport for Good Foundation

Medlem
4. mai 2015
Innlegg
91
Sted
Bergen
Hei alle sammen!
Jeg får mitt første barn i sommer og etter 3D-ultralyden igår er ALL tvil borte; det blir en gutt!
Ettersom Bjerke i Bergen har flyttesalg, var dette en strålende mulighet til å plukke opp et nytt ur. Tanken jeg alltid har hatt har vært at dersom det er en gutt, så skal jeg kjøpe en pen klokke, få navn og fødselsdato inngravert på caseback for så å overrekke dette til junior på hans konfirmasjon.

Tanken var god. Utførelsen perfekt!

Valget falt på en IWC Portofino Edition Laureus Sport for Good Foundation. Det er vanskelig å fange blåfargen i skiven og på aligatoren, men jeg føler dette var en dønn innertier.

Enjoy!

cqTRH4r.jpg


lxqZItM.jpg


M5XPPjb.jpg


yTcQ4yo.jpg


9WcMAt0.jpg


AcCSP0U.jpg


rmce7P7.jpg


AOe4f9k.jpg


Nå kan junior bare komme...
 
Redigert:
Gratulerer med arving! Det er det største som finnes :)
Tipper klokken er flott og, så gratulerer med den - men bildene funker ikke :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff
Gratulerer med gutt og klokke! Håper mor setter pris på at du sørger for din del, slik at alt blir klart til barnet kommer...;)
 
Gratulerer så mye med begge deler :D Den klokken er helt rå og blåfargen nydelig. Har sett den live og den er et fryd for øyet!
 
Gratulerer med nydelig ur, og med det største i hele verden: å bli far
 
Gratulerer med flott Portofino - og kommende "unboxing", det er bare å glede seg :D
 
Fantastisk flott klokke, og gratulerer med pjokken.
Men nå har jeg et spørsmål, har du kjøpt klokken for å ha den i en eske til snabben konfirmeres eller skal du bruke den selv og gi den til ham på dagen eller skal du bare bruke denne selv og finne en annen klokke til junior?