Snart far! IWC Portofino Edition Laureus Sport for Good Foundation

Fantastisk flott klokke, og gratulerer med pjokken.
Men nå har jeg et spørsmål, har du kjøpt klokken for å ha den i en eske til snabben konfirmeres eller skal du bruke den selv og gi den til ham på dagen eller skal du bare bruke denne selv og finne en annen klokke til junior?

Hei og takk for det.
Klokken symboliserer en stor milepæl i livet mitt og jeg har planer om å bruke den selv, så kjøre den på service og pollering samt erstatte strap'en og gi den til han med den historien om at "denne kjøpte din far når han viste at du skulle bli født". Så får jeg heller kjøpe meg en Patek som erstatning ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket og Lemen
Gratulerer så mye både med gutt og med klokke. Ur er flotte saker, men det å holde i barnet ditt for første gang er bedre.
 
Hei og takk for det.
Klokken symboliserer en stor milepæl i livet mitt og jeg har planer om å bruke den selv, så kjøre den på service og pollering samt erstatte strap'en og gi den til han med den historien om at "denne kjøpte din far når han viste at du skulle bli født". Så får jeg heller kjøpe meg en Patek som erstatning ;)

Knallgod plan!
 
Gratulerer med sønn og flott klokke!
Jeg håper å kunne gjøre noe tilsvarende en gang.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff
Gratulerar till det stundande faderskapet. Som @Skovdahl sæger så ær det bland det bæsta som finns (ja, minus sømnbristen då såklart...). Och flott klocka han ska få också :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff
Takk for hyggelige gratulasjoner!
Nå er junior bare 12 dager unna (dersom han sjøsettes nøyaktig på termin), og derfor har jeg noen tanker.
Jeg har som sagt tenkt å få navn og fødselsdato gravert på caseback. Hva syns dere om det siden det er en nummerert limited edition?
 
God plan, men jeg ville nøyd meg med initialene og fødselsdato, også om det ikke var så lite plass på baklokket som på denne.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff