SneakerSpotting

B

Bears

Guest
I og med at Dagens Sneakers-posten tar heilt av, så må vel ein sneaker-spotting tråd hs livets rett??

Litt enklare å ta bilde av enn klokker, og minst, nesten like morsomt!:)

Har ingen åpnings-spot desverre,men det kjem forhåpentligvis mykje gull her :)

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: halkla og Jon Henrik
Adidas Originals NMD XR1 PK OG "Blue/Red"
IMG_20170824_112119.jpg

For å sitere et tidligere innlegg i den opprinnelige Sneaker-tråden:

Både jo og nei.
Føler den tråden "dei andre er verre" går det meir på alle andre sære hobbyar. Utan limitering til kun sko/sneaker(s)

her får det kun på sneaker(s), og spotting av dei.
Ikkje vurderingar om kva ein syns,kvifor det er "dummare/rarare" hobby enn klokker,etc etc.

Så det er stor forskjell spør du meg. Men godt forsøk ;)

men for all det; La den synke og dø, eller la den ha livets rett.
Eg gir no faen :)

Kun eit forslag til ny tråd frå mi side

Redigert av en moderator:
Både jo og nei.
Føler den tråden "dei andre er verre" går det meir på alle andre sære hobbyar. Utan limitering til kun sko/sneaker(s)

her får det kun på sneaker(s), og spotting av dei.
Ikkje vurderingar om kva ein syns,kvifor det er "dummare/rarare" hobby enn klokker,etc etc.

Så det er stor forskjell/nyanseforskjell spør du meg. Men godt forsøk ;)

Tenkte bare jeg skulle resirkulere det du selv en gang skrev om Sneakertråden... Men forstår nå at du har blitt bitt av basillen.

Tror ikke jeg skal driste meg til å si at de som liker joggesko, eller tar bilde av slike er sære. Da blir det ; Sten møt glasshus. (Men, om denne aktiviteten medfører strømming av blod til bestemte deler av legemet, da er det noe helt annet...)

Tenkte bare jeg skulle resirkulere det du selv en gang skrev om Sneakertråden... Men forstår nå at du har blitt bitt av basillen.

Tror ikke jeg skal driste meg til å si at de som liker joggesko, eller tar bilde av slike er sære. Da blir det ; Sten møt glasshus. (Men, om denne aktiviteten medfører strømming av blod til bestemte deler av legemet, da er det noe helt annet...)

Joda, skjønnar det:) Og min kommentar var skreve med tildels irionisk tilsnitt, men at interessen er blitt større skal eg ikkje nekte på. Kudos for at du gravde den kommentaren opp, eller evt hugsa den :)

Personlig klarar eg å ta bilder av både sko og klokker (som forsåvidt er ei like sær greie) uten at Sognemorren reiser seg. Så her er det kun for kicket av å leike kvardags detektiv.:)

• Liker
Reaksjoner: Bezel