Solbrilletråden

Støtter @Loevhagen, alternativt Clubmaster

tumblr_inline_ozx9zbejNK1trnjwu_540.jpg
Ray-Ban-3016-Clubmaster-Tim-Roth-big.jpg

Ja forstår Wayfarerdesign er populært. Innfatningen er ikke heeelt meg. Derfor jeg tenkt Rayban da de har modeller i tynn stålinnfatning.

Lysere tider nærmer seg og slitne øyne trenger hvile. Tips til nye solbriller?

Parametere:

- Tror jeg vil ha Rayban
- Gammeltestamentelig design
- Ikke for store, vil ikke ha solcellepanel i trynet
- Gode glass
- Gjerne mørke glass
- Jeg vil se ut som @GrimReaper høres ut, altså en kombo mellom John Wayne på tyrkisk pepper & Tord’en i Vinterveiens helter om Lothepus hadde funnet han i senga med dattera.. altså HOT som faa….
Tja, du kan knapt bomme med et par Wayfarer, eller Clubmaster, hvis du vil gå for den gammelkonservative Ray-Ban-stilen. Alternativt kan du vende deg mot Italia og et par Persol 0649. Finnes i ni fargekombinasjoner, også med polariserte glass.
0PO0649__24_57__P21__shad__qt.png.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Lysere tider nærmer seg og slitne øyne trenger hvile. Tips til nye solbriller?

Parametere:

- Tror jeg vil ha Rayban
- Gammeltestamentelig design
- Ikke for store, vil ikke ha solcellepanel i trynet
- Gode glass
- Gjerne mørke glass
- Jeg vil se ut som @GrimReaper høres ut, altså en kombo mellom John Wayne på tyrkisk pepper & Tord’en i Vinterveiens helter om Lothepus hadde funnet han i senga med dattera.. altså HOT som faa….
Ray-Ban Balorama RB4089

1743372575966.png

• Liker
Selv har jeg sverget til Ray-Ban Wayfarer siden 2007 (måtte kjøpe nye når det første paret knakk for andre gang). Wayfarer er en favoritt, men bruker Clubmaster nesten like mye i tillegg til en pilotvariant. Har totalt 5 par solbriller nå; 2 stk Wayfarer, Clubmaster og Cockpit, samt et par Julbo Cham Alti Arc 4+.

Wayfarer er med på alt fra sykkel-, klatre- og toppturer til seilturer. Har alltid et par i bilen. Clubmaster er favoritten når jeg går pent kledd, mens Cockpit blir med som reservepar på diverse turer og brukes regelmessig. Julbo Cham er fantastiske på vårturer på ski, enten det er topptur eller fjellski. Har blitt utrolig glad i de.

• Liker