Solgt unna en del og kjøpt en ny klokke

Medlem
9. nov. 2009
Har altid likt Offshore modellen til AP, var i Las vegas ifjor og var på nippet til å kjøpe en "rubberclad" ..
Hadde bestemt meg at jeg skulle ha en slik en dag, kom over denne, da var jeg solgt.
Dette er en "volcano" Synes den er utrolig rå med den orange skiven og "hornback" skinnreimen. :) :)

DSC_1455.jpg

DSC_1457.jpg

DSC_1458.jpg

Jøss, se på den!! Kjempetøff klokke, og AP ROO er jo virkelig bra greier som står høyt oppe på graillisten til veldig mange. Meg inkludert.....

Mmmmmm..!

Det er virkelig en skjønnhet! Gratulerer med et fantastisk ur.

Offshore står øverst på min ønskeliste. Det er en utrolig klokke, vanvittig høy kvalitet på materialer og finish.
Rubberclad´en er kul, men jeg synes den er helt konge med stålbezelen og den hornbacken fra AP er RÅ!

Har vært og tittet på denne flere ganger, både i Norge og utlandet. Det er liten tvil om at denne havner på min arm en dag også. Men inntil videre er jeg så glad på dine vegne at jeg sitter her og griner:razz::razz:

Royal Oak, nice.:p
Meget lekker klokke, skulle gjerne hatt en selv.
Gratulerer så mye.

Kjentes ut som jeg fikk en liten orgasme når jeg så de bildene.:p

Så sinnsykt stilig hvordan sporene på skruene på bezelen er helt symmetriske rundt hele.

Tålmodigheten min er slutt;)

Jeg hadde ventet at Dagens klokke- og denne tråden skulle bombarderes med wristshots og andre bilder av denne flott klokken. Hva synes du om klokken etter at du har hatt den en stund?

Bring it! Please...

Tålmodigheten min er slutt;)

Jeg hadde ventet at Dagens klokke- og denne tråden skulle bombarderes med wristshots og andre bilder av denne flott klokken. Hva synes du om klokken etter at du har hatt den en stund?

Bring it! Please...

+1!