Solgt Solgt

Medlem
3. mars 2014
Innlegg
256
Skattepengene er inne, og jeg lufter interessen for det som i mine øyne er en av de peneste sportsrolexene, Explorer Polar.

Mitt eksemplar er en W43**** hvilket betyr sent 94/tidlig 95. I papirene står det at klokken er solgt ny i London 1995. Jeg har kjøpt den secondhand i Norge.

Det finnes flere hairlines som kan poleres port, og en liten ding ved siden av lughole klokken 22. Omlag 50% av maling på bezel er borte, og det finnes bruksmerker. De urmakerene jeg har snakket med tar forøvrig 500 for å fylle i tall, evnt noe mer om bezel skal børstes opp.
Lenken er stram, med en del merker på låsen. Hakk langs kanten av glass kl. 10 og 22.
(Merk at jeg alltid vurderer klokker ganske strengt, slik at jeg er garantert en fornøyd kjøper).

Tidligere eier hevder den var inne til service i 2014, uten at det finnes dokumentasjon på dette. Men den trekker lett og holder tiden, mao ikke overraskende om den de facto var inne for 3 år siden. Bestått trykktest juni 2017.

Kommer med inner- og ytterboks, sertifikat, og ekstra lenkeledd. I tillegg til dette div. kvitteringer for årlige trykktester og gjennomgang av verk. Slenger også med en ny skireim med norgesfarger slik at du virkelig kan føle deg som Erling Kagge.

Flere bilder kan sendes per MMS.

Klokken kan hentes på mitt arbeidssted på Solli på dagtid, eller på Torshov på kveldstid. Kan også sendes på kjøpers bekostning. Har flere gode referanser fra tidligere salg.
EgQDtcw.jpg

Ønsker 41500,-
 
Redigert:
Har fått mange spennende bytteforslag, men ønsker primært rent salg denne gangen.

Setter derfor prisen ned til 40.000,- denne helgen. Blir ikke klokken solgt nå vil jeg nok godta et av bytteforslagene.

7WYphps.jpg

QMdezuw.jpg

EyRG8NS.jpg

3HMoPA3.jpg

W157tDP.jpg
 
Redigert: