SolgtRolex 6427, Ny polert og børstet!

Medlem
1. des. 2010
Sted
Haugesund
Denne skjønnheten er tilbake for salg da den sakket litt for mye per dag, kjøper valgte da å heve kjøpet. Har nå hatt klokken tilbake i en liten uke å har prøvd å regulere den til min beste evne. Første natt gikk den -8 sekunder.(liggenes på "ryggen" i 24 timer med fullt opptrekk). Mens dag to ble den brukt og over natten lå den med krona opp(motstand) da gikk den -20 sekunder per døgn. Virker som den går litt tregere i noen possisjoner hvor den har motstand. Klokken har fint powerreserve (2-3dager.) så om du kan leve med litt feilmargin så trengs det nok ikke en service med det første:)
Nedenfor kommer min originale annonse: Pris: HBO 5000,-

Hei!

For salg er en nydelig Rolex 6427. Klokken er produsert mellom `72 og '73, mest sannsynlig i 1973. Årstall er tatt ut i fra denne linken: http://www.tidssonen.no/showthread....ummer-vs.-%E5rstall&highlight=rolex+%E5rstall

Klokken er polert og børstet og ettersett av meg.
Størrelse på uret er 35mm uten krone. Klokken har visere og indekser i gull. Har også en ny krokodille rem.
Klokken ble kjøpt som ett oppussingsprosjekt, mer info om hva som er gjort kan leses her:
http://www.tidssonen.no/showthread.php?5146-Prosjektet-En-litt-anderledes-unboxing!

Klokken må dessverre gå da jeg vil finne nye og spennende prosjekt ur:)
Klokken befinner seg i Haugesund, Rogaland. andre måter å kontakte meg på uten om PM er:
Mail: Ol.salvesen@gmail.com
Telefon: 957 55 264

På ny rem:
imag0076z.jpg

imag0072c.jpg

imag0073zg.jpg

imag0074s.jpg

På gammel rem:
21231523.jpg

52954202.jpg

122q.jpg

143er.jpg

134t.jpg

131uw.jpg

45411368.jpg

112pk.jpg

Beklager kvaliteten på bildene, men har bare kamera til mobilen for hand for øyeblikket.

Ny pris: 11 500,-!

Prisen er fortsatt diskuterbar da jeg ønsker å komme i gang med nye prosjekter så fort som mulig :D

Mvh

Oliver

Flott klokke Oliver, et godt stykke arbeid.:p

Men, ta gjerne en titt på reglene for kjøp og salg.
Se "bumping"

Lykke til med salget.

Den nevnte tråden er oppdatert jayeff, om noen har synspunkter på dette.:p

Beklager at jeg "forstyrrer" annonsen din Oliver.

Den nevnte tråden er oppdatert jayeff, om noen har synspunkter på dette.:p

Beklager at jeg "forstyrrer" annonsen din Oliver.

Ingen problem braute! Er litt forvirring rundt dette for tiden. Usikker på hva som stemmer, så holder meg god for å "bumpe" prisendringer før dette er avklart :)

Er det mulig ?

Diskusjon i salgstråden kan ikke telle som et bump. Om man ikke er på forumet på noen dager, så tror jeg ikke man fortjener kritikk for å svare på et innlegg, selvom det resulterer i at tråden kommer til topps.

Diskusjon i salgstråden kan ikke telle som et bump. Om man ikke er på forumet på noen dager, så tror jeg ikke man fortjener kritikk for å svare på et innlegg, selvom det resulterer i at tråden kommer til topps.

Helt enig, Mathfjeld!

Jeg foreslår at vi lar denne tråden være Olivers. Så kan vi evt. fortsette diskusjonen i de rette subfora :)

Lykke til med salget!

Er remmen på bildene krokodillremmen eller er den enda ikke ankommet?

Avbildet er en udefinert skinn rem. Det står bare allergi fri eller noe sånn på den:)
Har enda ikke sett snurten av den nye rem'en. Skal sende over en mail til selger etter jobb for å sjekke "ståa";)

Rem'en blir ettersendt kostnadsfritt om ønskelig:)

-Oliver

Avbildet er en udefinert skinn rem. Det står bare allergi fri eller noe sånn på den:)
Har enda ikke sett snurten av den nye rem'en. Skal sende over en mail til selger etter jobb for å sjekke "ståa";)

Rem'en blir ettersendt kostnadsfritt om ønskelig:)

-Oliver

Har du et bilde av remmen eller noe slikt?
Er litt skeptisk til at det er et manelt urverk... Men det har jo ikke så mye å si når jeg har flere ur på rullering.. Må jo trekke dem når jeg skal bruke dem uansett...

Oliver

Det er bittelitt irriterende at du først bumper tråden din ved å legge ut "dobbelt" og så bumper igjen ved å beklage at du har bumpet "dobbelt".

Det er ikke nødvendig å bumpe igjen ved å svare.

Beklager at jeg irriterer deg jafalch. Grunnen til at jeg postet dobbelt var på grunn av at jeg ikke fikk til å redigere -denne- posten fra mobilen. Prøver ikke å lure til meg bumps om det var det du lurte på.

Nå fikk jeg iallefall svart deg uten å bumpe tråden...

Beklager dobbel post. Ikke alltid like lett med smarttelefon alltid:)

Kan poste noen bilder fra selger senere;)

-Oliver

Oliver

Det er bittelitt irriterende at du først bumper tråden din ved å legge ut "dobbelt" og så bumper igjen ved å beklage at du har bumpet "dobbelt".

Oliver

Tråden lå jo øverst uansett jo! Om du ser øverst på denne siden kan du se at du for litt siden sa deg enig i at Oliver skulle få tilbake salgstråden sin!

Tråden lå jo øverst uansett jo!

Om du ser øverst på denne siden kan du se at du for litt siden sa deg enig i at Oliver skulle få tilbake salgstråden sin

Nei, tråden lå ikke øverst, og det var det som var "bittelitt irriterende".

Det var ikke en betingelsesløs kaputilasjon ;)