SolgtRolex 6427, Ny polert og børstet!

Nei, tråden lå ikke øverst, og det var det som var "bittelitt irriterende".

Det var ikke en betingelsesløs kaputilasjon ;)

Kan ikke alle wannabeforumspoliti jekke seg ett par hakk ned, så går detta so bra atte :cool:

Nei huff, så bumpet jeg visst litt...

Kan ikke alle wannabeforumspoliti jekke seg ett par hakk ned, så går detta so bra atte :cool:

Nei huff, så bumpet jeg visst litt...
:D
Haha

Digg å se at alle ikke tar denne bumpeproblematikken så sinnsykt alvorlig.
Er ikke aktiv her, har lite penger å bruke på klokker dessverre, så mest sikling.
Men leser stort sett alt her, og må si jeg begynner å bli litt trøtt av å lese om regelbrudd v. bumping.

Er jeg int. i en klokke finner jeg den, uansett om den ligger på første side eller side 2.

Denne skjønnheten er tilbake for salg da den sakket litt for mye per dag, kjøper valgte da å heve kjøpet. Har nå hatt klokken tilbake i en liten uke å har prøvd å regulere den til min beste evne. Første natt gikk den -8 sekunder.(liggenes på "ryggen" i 24 timer med fullt opptrekk). Mens dag to ble den brukt og over natten lå den med krona opp(motstand) da gikk den -20 sekunder per døgn. Virker som den går litt tregere i noen possisjoner hvor den har motstand. Klokken har fint powerreserve (2-3dager.) så om du kan leve med litt feilmargin så trengs det nok ikke en service med det første
Nedenfor kommer min originale annonse: Pris: HBO 5000,-

Oliver

Det er bittelitt irriterende at du først bumper tråden din ved å legge ut "dobbelt" og så bumper igjen ved å beklage at du har bumpet "dobbelt".

Det er ikke nødvendig å bumpe igjen ved å svare.

Spør sikkert dumt nå, men hva er en BUMP? Har sett det på disse salgsannonsene men aner virkelig ikke hva det er:)

Bring up my page betyr det, altså. Når man bumper havner annonsen øverst på listen når man går inn på et underforum.