Jeg mistet min Seiko Monster ca en meter i gulvet her en dag, og mens jeg sjekket at den ikke hadde lidd nevneverdig kom jeg til å tenke på en klokke jeg hadde for 10-12 år siden. Jeg kan ikke huske hvilket merke det var, men husker jeg syntes den var utrolig stilig. Sannsynligvis en Seiko eller lignende til under tusenlappen. En gang jeg gikk på skøyter på et fjellvann oppdaget jeg da jeg kom hjem igjen at klokken var borte, og etter å ha tatt en tur opp samme vei som jeg kom uten å finne den, anså jeg klokken som tapt.
Etter et halvår dro jeg for å bade i samme fjellvann en varm sommerdag, og hadde da helt glemt klokken. Jeg svømte ut på en liten øy ute i vannet og fant til min store overraskelse klokken i lyngen nesten ute i vannet! Og om ikke det var nok, den tikket fortsatt
Dette får meg til å tenke at klokkene våre sannsynligvis tåler ganske mye mer enn vi tør utsette de for
Noen andre med historier om klokker de har/har hatt som har tålt mer enn en skulle tro?
Etter et halvår dro jeg for å bade i samme fjellvann en varm sommerdag, og hadde da helt glemt klokken. Jeg svømte ut på en liten øy ute i vannet og fant til min store overraskelse klokken i lyngen nesten ute i vannet! Og om ikke det var nok, den tikket fortsatt
Dette får meg til å tenke at klokkene våre sannsynligvis tåler ganske mye mer enn vi tør utsette de for
Noen andre med historier om klokker de har/har hatt som har tålt mer enn en skulle tro?