Some up their geim, some stay the seim; I'm just here for the feim – or sheim.

Medlem
26. des. 2013
Sted
Røyneberg
Takk til @reim, @flyback og @adamskater for morsomme og inspirerende trådtitler her, her og her :mrgreen:

Denne klokken (eller uret, for de som foretrekker den betegnelsen) appellerer til meg med sin historie og sitt utseende - og sin pris. Jeg er ingen stor historieforteller, så jeg lar heller noen fotografier tatt mens jeg er hjemme med barn med vannkopper tale for seg.

Det er altså snakk om en Seagull 1963 reissue.

Av med medfølgende reim og plast på plexien.

Dat domed plexi.

Beklager dårlige mobilbilder under :mrgreen:

Takk for oppmerksomheten!

Redigert av en moderator:
Hyggelig å kunne inspirere, om ikke til urvalg men til utboksetitel.
Denne er jo knallfin, mer fame enn shame å få i min bok :)

Redigert:
Liker den godt jeg, så ikke det spor av shame herfra i allefall. Litt sånn Kinesisk Speedmaster:) Og blå visere er aldri feil i min bok.

Finn én feil i teksten under her...

Disse bildene kvalifiserer ikke til "dårlige mobilbilder" i min bok. Gratulerer med velavrundet kineser! :)

Det er ikke så vanskelig å ta gode (eller ihvertfall skarpe) bilder med mobiltelefon – eller hvilket som helst kamera for den saks skyld. Det viktige er å holde objektet og telefonen/kameraet i ro, og det klarer de fleste. Så det er et lite (kanskje unødvendig) spark til de som veiver med armene når de tar bilder :)

Takk!

Grattis! :) Tar dette som et tegn på at jeg må få bestilt meg en sånn selv, siden ingen her inne er villige til å gi slipp på sin...

Du trenger ikke være noen stor forteller når du tar sånne bilder.

Lekkert med blå visere.

Grattis med kul klokke!