Sommerens ventepølse

Medlem
17. sep. 2012
Innlegg
3.912
Sted
Oslo
Så var jeg her igjen.
Jeg hadde en uhøytidlig unboxing av denne på Instagram i går, men føler klokken fortjener en litt bedre presentasjon. Jeg har lenge hatt lyst på denne klokken og er etter min mening noe av det beste fra denne produsenten.

Etter å ha fått klarsignal om penger snart ville være på konto, sendte jeg PM til selger og noen timer senere kjørte jeg hjem med nytt ur;)

Fikk med meg at det var en het diskusjon her i en tråd om Rolex Submariner vs Rolex GMT-Master, så dette var en ypperlig anledning til å sjekke litt ut;)

Har sett boksen før, men aldri hatt en selv, ikke så ny ihvertfall...


Litt luring må til, hva tipper du det er?





Rolex GMT-Matser II 116710LN



Obligatoriske wristshotet



Kronen er nesten i senter



Kule visere






Bilde fra i går


Så takk for titten, så får vi se hvor lenge dette blir, men over sommeren ihvertfall:cool:
Har ingen planer om å reise så mye i sommer, men jeg skal nok få brukt GMT-funksjonen til noe.
Takk for titten og ha en strålende tirsdag videre:D
 
Gratulerer igjen, denne er som sagt utrolig flott :) Gleder meg til å få sett denne over en pils i løpet av sommeren :cool:
 
Grattis med fin Rolex :) Litt av noen ventepølser enkelte her inne på forumet har må jeg si :cool:
 
Grattis med nytt!! Ventepølse .... pfft, dette er om ikke keeper så godt og vel over ventepølsenivå. AP eller ikke som hovedrett :)


Kjiper'n med krona - her må det gjenging og litt av hvert til for å få den å stoppe i kl. 12! :cool::cool:
 
Gratulerer med en herlig GMT master! Litt av en ventepølse dette. :)