Watches & Such
Støttemedlem
Gratulerer igjen, denne er som sagt utrolig flott Gleder meg til å få sett denne over en pils i løpet av sommeren
Grattis med fin Rolex Litt av noen ventepølser enkelte her inne på forumet har må jeg si
Gratulerer, denne er utrolig flott
Gratulerer - fin klokke (vil ha)
+1.
Spent på hva du venter på når en GMT-master er ventepølsen. Må minst være en PP. Gratulerer med en superflott ventepølse.
Veldig fin klokke
....begynner å lure på om jeg liker denne bedre enn SUB.....
Gratulerer så mye!
Lekre disse!
Gratulerer!!
Grattis med nytt!! Ventepølse .... pfft, dette er om ikke keeper så godt og vel over ventepølsenivå. AP eller ikke som hovedrett
Kjiper'n med krona - her må det gjenging og litt av hvert til for å få den å stoppe i kl. 12!
Gratulerer med nydelig klokke
Gratulerer med nydelig ur!
Gratulerer, denne er flott!
Grattis med flott klokke!
Den var flott! Gratulerer så mye!
Gratulerer med flott ventepølse En GMT Master står høyt oppe på min ønskeliste om dagen!
Gratulerer med en herlig GMT master! Litt av en ventepølse dette.
Grattis med kul GMT
Gratulerer
Må prøve denne på neste GTG , GMT er tøft!
Post masse bilder av klokken i sommervarmen!
Gratulerer
Grattis med finfin GMT!
Grattis med flott Rolex
Grattis med rett valg!
Gratulerer så mye. Denne var riktig flott. Tør jeg spørre hva det er du venter på
Gratulerer - flott klokke!
Må være noe stort du venter på gratulere!
Lekkert!! Gratulerer så mye
Ikkeno daff wiener det der, her snakker vi skikkelig kjøttpølse....
Flott Rolex.
Gratulerer så mye.
Gratulerer med en fantastisk klokke. Solgte nettopp min med tungt hjerte, men skal noe inn må noe ut innimellom. Om du skal selge over sommeren kan du jo sende meg en pm. Har en følelse av at jeg ikke er ferdig med GMT.
Deilig ventevenn, GMT er flott. Gratulerer
Velkommen som GMTbrother. Min har vært trofast i 2,5år og mer skal det bli(tror jeg) så en grattis er på sin plass!
Gratulerer med GMT-Master! Flott og litt blingy sommerbeater.
Grattis! GMT er virkelig flott, min favoritt i maxikasse
Grattis!
Haha, snakk om ventepølse! Hadde ikke sett denne komme
Gratulerer så mye! Denne er bare rå
Har gratulert på insta, men får slenge inn en gratulasjon her også Grattis med knallfin klokke, er spent på hva du venter på, hehe..