Sommerens ventepølse

Gratulerer med en fantastisk klokke. Solgte nettopp min med tungt hjerte, men skal noe inn må noe ut innimellom. Om du skal selge over sommeren kan du jo sende meg en pm. Har en følelse av at jeg ikke er ferdig med GMT. :)
 
Får starte med å takke for alle gratulasjoner, setter jeg veldig stor pris på:D

Gratulerer igjen, denne er som sagt utrolig flott :) Gleder meg til å få sett denne over en pils i løpet av sommeren :cool:

Vi møtes nok over en kald pils fortere enn du tror, skulle gjerne vært på Aker Brygge med deg i morgen @Eirik, men jobben er nok dessverre veien, vi skal nå alltids få til noe de nærmeste dagene...:cool:

Grattis med fin Rolex :) Litt av noen ventepølser enkelte her inne på forumet har må jeg si :cool:

Ja, dro det kanskje litt langt:confused: men denne klokken ble vel primært kjøpt i påvente av mer kapital for neste kjøp, også fordi det er ett utrolig flott ur jeg har hatt lyst til å teste lenge, to fluer i en smekk:)

Gratulerer, denne er utrolig flott :)

Takk, ja er så langt veldig fornøyd;)

Gratulerer - fin klokke (vil ha)

Takk, skjønner jeg godt:p

+1.

Spent på hva du venter på når en GMT-master er ventepølsen. Må minst være en PP. ;) Gratulerer med en superflott ventepølse.

Ikke riktig PP @runes, men det er vel ingen hemmelighet at det jeg sikter meg inn på er i the holy trinity:cool:

Veldig fin klokke:cool:

....begynner å lure på om jeg liker denne bedre enn SUB.....

Det er ikke akkurat så mye å lure på;) Nå har jeg to nye klokker og savner fremdeles en grillinvitasjon:eek: @The Player

Gratulerer så mye!
Lekre disse!

Tusen takk, kanskje neste gang det blir en PAM320:eek:

Gratulerer!!:)

Hjertelig takk.

Grattis med nytt!! Ventepølse .... pfft, dette er om ikke keeper så godt og vel over ventepølsenivå. AP eller ikke som hovedrett :)


Kjiper'n med krona - her må det gjenging og litt av hvert til for å få den å stoppe i kl. 12! :cool::cool:

Ja, du har vel rett;) hehe Ikke bra, ikke bra @adamskater

Gratulerer med nydelig klokke :)

Ja, vil tørre å påstå det selv:)

Gratulerer med nydelig ur!

Takk. Glinser gjør det ihvertfall...

Gratulerer, denne er flott! :D

Takk, er noe litt annet.

Grattis med flott klokke!

Ja, tusen takk.

Den var flott! Gratulerer så mye!

Tusen takk.

Gratulerer med flott ventepølse:) En GMT Master står høyt oppe på min ønskeliste om dagen!

Tusen takk, så langt har jeg bare lovord om dette uret, skjønner veldig godt at den står høyt på listen:D

Gratulerer med en herlig GMT master! Litt av en ventepølse dette. :)

Takk. Ja, håper jeg ikke gapte for høyt:eek:

Grattis med kul GMT :D

Takk:)

Gratulerer :D

Må prøve denne på neste GTG , GMT er tøft! :)
Post masse bilder av klokken i sommervarmen!

Tusen takk, ja vi ses vel forhåpentligvis om ikke så lenge;) @GrandCarrera Skal gjøre mitt beste ang bilder, men må ærlig innrømme at med mitt begrensede fotoutstyr merker jeg at det er vanskelige å ta bilde av denne blingy klokken, enn for eksempel Seamasteren:(


Tusen takk;)

Grattis med finfin GMT!

Jeg synes den er superlekker:cool:

Grattis med flott Rolex:)

Ja, jeg ble vel dratt tilbake, trodde egentlig ikke at jeg kom til å kjøpe Rolex nå.

Grattis med rett valg!

Takk, håper da det.

Gratulerer så mye. Denne var riktig flott. Tør jeg spørre hva det er du venter på ;)

Tusen takk @Minuteman Jeg sa det vel smått på GTG på lørdagen at det står en Audemars Piguet Royal Oak 15300 eller 15202 øverst på listen for øyeblikket. Hvit, blå eller sort skive vet jeg ikke ennå:)

Gratulerer - flott klokke!

Tusen takk, veldig fornøyd.

Må være noe stort du venter på:p gratulere!

Om ikke så stort, er det i hvertfall en drømmeklokke:)

Lekkert!! Gratulerer så mye :D

Tusen hjertelig takk.

Ikkeno daff wiener det der, her snakker vi skikkelig kjøttpølse....

Hehe, vet ikke helt hva jeg skal svare her, men takk:confused:;)

Flott Rolex. :cool:
Gratulerer så mye. :D

Tusen takk, den er ett flott tilskudd i hverdagen.

Gratulerer med en fantastisk klokke. Solgte nettopp min med tungt hjerte, men skal noe inn må noe ut innimellom. Om du skal selge over sommeren kan du jo sende meg en pm. Har en følelse av at jeg ikke er ferdig med GMT. :)

Akkurat det jeg trenger, en potensiell kjøper;) At du kunne kvitte deg med en slik @TomB FY!!! hehe
Blir vel å gå i den fella selv, skal huske på det:D
 
Redigert av en moderator:
Velkommen som GMTbrother. Min har vært trofast i 2,5år og mer skal det bli(tror jeg) så en grattis er på sin plass!
 
Haha, snakk om ventepølse! Hadde ikke sett denne komme;)

Gratulerer så mye! Denne er bare rå :D
 
Har gratulert på insta, men får slenge inn en gratulasjon her også;) Grattis med knallfin klokke, er spent på hva du venter på, hehe..
 
Deilig ventevenn, GMT er flott. Gratulerer :D

Takk, vil si meg enig i det;)

Velkommen som GMTbrother. Min har vært trofast i 2,5år og mer skal det bli(tror jeg) så en grattis er på sin plass!

Det var vel etter sist møte med din @Timekeeper at følelsene for denne virkelig slo seg opp, har vel sansen for hele samlingen din, men denne og 15300 er virkelig noe jeg liker. Tusen takk:)

Gratulerer med GMT-Master! Flott og litt blingy sommerbeater.

Takk. Den er vel ikke så blingy som Breitlingen til @Minuteman nei vent det var en Yachtmaster han hadde:eek:

Grattis! GMT er virkelig flott, min favoritt i maxikasse :)

Takk, er vel helt enig med deg der @reim


Takker så mye.

Haha, snakk om ventepølse! Hadde ikke sett denne komme;)

Gratulerer så mye! Denne er bare rå :D

Hadde vel egentlig ikke jeg heller, men nå er den her og jeg er kjempeglad:D

Har gratulert på insta, men får slenge inn en gratulasjon her også;) Grattis med knallfin klokke, er spent på hva du venter på, hehe..

Ja, takk igjen @olem Jeg håper bare det jeg venter på er tilgjenglig i september, så skal du få se:cool:
 
Redigert av en moderator:
Den er nydelig. Kanskje det peneste sportsur fra produsenten det der. Gratulerer :)