Sommerklokke på armen!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Jepp, der var sommerklokka i hus: Planet Ocean orange bezel 42mm :D
Når jeg solgte min Seiko Orange Monster måtte jeg jo ha noe orange inn igjen.

Takk til Hauk for handelen, og en hilsen til TCCW som eide klokka før han igjen 8)
Vi holder det i familien her i huset ...

Bilder kommer så snart det sola kikker fram igjen.

Har brukt POen daglig siden jeg fikk den, veldig fornøyd. Et perfekt sommerur!

Klokkebilder219.jpg

Klokkebilder221.jpg

Klokkebilder223.jpg

Klokkebilder227.jpg

Klokkebilder229.jpg

Åh, det er så pent! Merker at jeg har veldig lyst på en slik.... Hvis du blir lei av den der, kan jeg sikkert overta en oransje til fra deg.... :)

Om noen vifter en 45mm PO med slik oransje bezelring foran nesen min vil jeg ha veldig store vanskeligheter med å ikke kjøpe den :s

Flott sommerklokke Ainnjers! 8)

Takk folkens! Innertier dette her :D Blir nok fast gjest på hånda store deler av sommeren.

Tittet på den i mars... men vet ikke om jeg vil ha den når den har ripe i bezelringen.. Hmm.. Whuddyathink? :D

DJM skrev:
Tittet på den i mars... men vet ikke om jeg vil ha den når den har ripe i bezelringen.. Hmm.. Whuddyathink? :D

Tja, det er en ripe i bezelringen på min også, som jeg ikke lagde selv :)
Ikke fullt så markant riktignok. Irriterende, men prisen er bra likevel. Prut deg ned 500 SEK til, og kjøp en ny bezelinsert. Hvor mye kan det koste? 6-700NOK max?

Anders

Hehe, jeg skulle få skiftet bezelen min på Omega PO. Omega selger ikke noe som heter Bezelinsert var beskjeden jeg fikk, måtte dermed skifte hele bezelen, noe som kostet den nette sum av 2500,- kr! Den ble dermed aldri skiftet... :p

Vet ikke om dette stemmer eller ikke...

Definitivt. Du har en sånn har du ikke? Mener å huske jeg leste det i en eller annen post ;)

Gir en litt annen feel, fortsatt sporty men hakket mer elegant på en måte.

Den er meget pen.
Skulle ønske min Seamaster hadde "applied markers" bezelring i gull er heller ikke å forakte

ChristianN skrev:
Definitivt. Du har en sånn har du ikke? Mener å huske jeg leste det i en eller annen post ;)

Gir en litt annen feel, fortsatt sporty men hakket mer elegant på en måte.

Det er min på bildet ja ;)