Sommerklokkebeater og sub-killer!

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Innlegg
3.334
Sted
Asker
Det siste i tittelen var selvsagt bare for å få oppmerksomhet.. ;)

Men, sant skal sies, jeg har hatt veldig mange klokker siste årene, og noe av gleden ved kjøp har forsvunnet, slik glede som var tilstede i starten av interessen/galskapen.

I dag derimot må jeg si at jeg gledet meg veldig. Til å se på, og mest sannsynlig kjøpe, en klokke som for meg hadde gått under radaren. Og teknisk sett så er denne en virkelig godbit. Titan, "grade 5" som er lett og hardere enn stål - har dog "fargen" som stål, ikke så grått. Lenken har "glidelock" ala Sub, meget enkel å operere.
Og selvsagt Master Co-Axial 8400 urverket.

Enkelte har kommentert at de synes lugs'a er for lange, og at lenken får en knekk. Kan være, men jeg er totalt uenig, det gir et fantastisk design på helheten av klokka, veldig vintage.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Redigert:
Herlig (!) Gratulerer så mye ;)
Pussig dette med når noen begynner og nevne noe 'rart' med en klokke 'ref' lugs og ditt og datt. Så får man det litt på hjernen selv liksom ! Bare så der er sagt, denne er etter mitt syn helt 'perfekt' og rett.
Koz deg med den.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Får ett utrolig nydelig ur :) Rett og slett en drømmeklokke :p Gratulerer så mye med rålekker Omega :) hva er størrelsen på denne? Er ikke så bevandret i Omega verden desverre.