Sommerklokkebeater og sub-killer!

Får ett utrolig nydelig ur :) Rett og slett en drømmeklokke :p Gratulerer så mye med rålekker Omega :) hva er størrelsen på denne? Er ikke så bevandret i Omega verden desverre.
Tusen takk. Var ikke så nøye på å lese spekken, men mener å huske at den er 41mm. Men den virker mindre en sub synes jeg, kanskje pga kassedesign/lugs.
 
  • Liker
Reaksjoner: wreckmaster
Gratulerer med rålekker sak, blåfargen og vintagelooken gjør den til en perfekt sommerbeater.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Gratulerer med lekker klokke! :)
Hvordan er førsteinntrykket?

Takk :)

Synes den er meget flott. Lett selvsagt. Høy finish. Den bygger ikke høyt som enkelte påstår. Designet på lugs og lenke har mange kommentert om denne klokken, jeg personlig synes det fremhever designet og ville ikke vært foruten. Kan man feks bære en Ingy eller AP15300 så er heller ikke lugs/lenke noe problem på denne. Synes den er er friskt pust fra Omega og et godt alternativ til sub.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Takk :)

Synes den er meget flott. Lett selvsagt. Høy finish. Den bygger ikke høyt som enkelte påstår. Designet på lugs og lenke har mange kommentert om denne klokken, jeg personlig synes det fremhever designet og ville ikke vært foruten. Kan man feks bære en Ingy eller AP15300 så er heller ikke lugs/lenke noe problem på denne. Synes den er er friskt pust fra Omega og et godt alternativ til sub.
Absolutt en lekker klokke, bra at den faller i smak! Ang. det med lugs/lenke så ser jeg ikke helt kritikken. Blir småforelsket hver gang jeg ser den på bilder, så skal ikke se bort ifra at jeg går på en smell en eller annen gang. Slit'an som dem sier:)
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Jeg har Omega skinn-reimen og. Men den føler jeg er mer dressy. Satte på titan-lenken igjen på lørdag, litt mer macho kanskje. Blåfargen gjør seg veldig godt synes jeg. Jeg liker og micro-adjustmenten på låsen. Jeg bruker den flere ganger daglig. Alt etter hvordan ønsker at klokken skal ligge, om man er svett, hva slags klær man har på seg osv. Burde vært en slik på alle klokker.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone