Glimrende både i vann og på land
Redigert:
Dette burde være tilstrekkelig (for de som ikke vet)Hvem er denne @Jon Henrik? Noen som kjenner han?
Ja, 44 mm med manuelt opptrekk. Bærer mindre enn du tror, men bør selvsagt prøves Jeg har heller ikke tømmerhogger-håndledd (18 cm), men 44 går fint.Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
Som @eidehelg sier, manuell 44mm er the shit! Nå er jeg ekstremt partisk da jeg er i nyforelska-fasen enda, men du burde prøve en før du avskriver den. Mine snaue 18cm håndledd klarer det helt fint (synes jeg selv)Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
Blir nok enten Blå Tudor pelagos eller Ploprof med orange gummi her også. Det heftige med ploprof er at den er comfy.Så lenge shorts eller badebukse er på så blir det denne;
Vis vedlegg 290736