Sommeruret 2016

Så mange flotte alternativer som allikevel er så syyyykt mye dårligere enn min sommerklokke!! :p

image.jpeg


PAM563 med rosa rem! BOOOM!!!
 
Redigert:

Sommeruret. Gjerne på lenke eller kanskje gummi om jeg finner en hvit til ok pris. Har sett en turkis som matcher tall og markeringer men ikke i 24mm. Tips mottas med takk.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Hansur
Hadde egentlig tenkt å bruke et helt knippe med klokker i sommer, men etter å ha tenkt litt mer nøye over saken og vurdert innspill i denne tråden har jeg kommet til at dette blir årets sommerklokke:

TBSbGMN.jpg


Funker både i lufta på land og til sjøs, og har blå skive. :D
 
Her er det mye som ikke er innafor, alle vet jo at sommerklokker skal ha hvite eller blå skiver.

ELLER er det jeg som ikke er innafor lenger ;) ????

OK, jeg får bevege meg innafor, trodde en sub med litt grønt var veldig sommerlig, men har nå denne også:

20150527_210554_zpssoqzwgil.jpg



Og denne når det ikke er fare for bading eller annet sprell:

20160401_150110_zpsfnm6qepv.jpg


Og så har jeg fått en unnskyldning til å se etter en blå-klokke.. :)
 
Fikk reimene fra Obris Morgan idag, men vet ikke helt om de ga godfølelsen. For det første er de litt for lange og mangler en liten justering mellom de små og store hullene. Ser bra ut på avstand men føles "billige". Ikke spesielt myke heller... Tror ikke dette blir sommercomboen egentlig og at tunfisken ryker tilbake på lenka som er forbausende behagelig .
 
Fikk reimene fra Obris Morgan idag, men vet ikke helt om de ga godfølelsen. For det første er de litt for lange og mangler en liten justering mellom de små og store hullene. Ser bra ut på avstand men føles "billige". Ikke spesielt myke heller... Tror ikke dette blir sommercomboen egentlig og at tunfisken ryker tilbake på lenka som er forbausende behagelig .
I-S-O-F-R-A-N-E :cool: