Sover dere med uret på armen?

Tar du av uret når du skal sove?

• Antall stemmer
    6
Medlem
8. mars 2008
Sted
Oslo
Litt sommerhumor, lei jobbmas kjente jeg :D

Er det noen som sover med nytt (eller gammelt for den saks skyld) ur på armen? vet det er "sykt", men må innrømme jeg har vurdert tanken :D

Kona så rart på meg....:cool:

Ser ikke helt hensikten med å sove med klokken på. Ei heller å dusje med klokken på. Har folk det så travelt at de må se hva klokken er mens de sover og dusjer? :p

...har du klokke for å se hva tiden er og kun det???:confused:

hadde det vært hensikten hadde jeg valgt et billig quartz-ur :p

...har du klokke for å se hva tiden er og kun det???:confused:

hadde det vært hensikten hadde jeg valgt et billig quartz-ur :p

Nei, men hvem pleier du å flashe klokka di for når du sover/dusjer? :p

Ikke heller har jeg anledning til å beundre klokka mi når jeg utfører slike hverdagssysler, så da ser jeg ikke vitsen i å ha den på armen...

Når jeg kommer hjem tar jeg alltid av meg klokken og legger den i boksen sin.
Mao, jeg bruker ikke klokke med mindre jeg skal ut. Ergo heller ikke i sengen.
Det har vist seg å fungere, for klokkene mine holder seg stort sett veldig pene over svært lang tid.

Mener jeg har sett en annen tråd med samme tema her inne, men mulig det bare var en avsporing. Der kom det i alle fall frem en del argumenter for å sove med klokka på armen, noe som ikke kunne falle meg inn. Det var noe i retning av at man måtte kikke på lumen og at klokka kunne falle i gulvet i nattens mulm og mørke osv.
Herregud, har vi ikke shockresistance i form av incablock og andre tekniske installasjoner som skal holde styr på dette?

Min salige far lærte meg at klokka skulle av ved sengekanten. Han nevnte noe om støv og at den kunne slå borti sengestolper og nattbord hvis man sov litt urolig. I tillegg har jeg i voksen alder funnet ut den kan hekte seg fast i halskjeder, øredobber, hestehaler, musefletter og annen hårpryd og fremmedelementer som måtte befinne seg i sengen ;)

Ser ikke helt hensikten med å sove med klokken på. Ei heller å dusje med klokken på. Har folk det så travelt at de må se hva klokken er mens de sover og dusjer? :p

+ 1

Ser ikke poeget med å sove med klokken på, det yter ikke klokken noe godt heller. Det blir heller som Minuteman er inne å utsette uret for sengens farer..! Så er vel ikke noe poeng, vis man da ikke sover steder med stor fare for tyverier ;)

Har alltid et ur på armen. Eneste untak er når jeg skifter klokke eller skal gjennom sikkerhetskontroll.

Om/når jeg våkner midt på natten/dagen så er det greit å ha en klokke på armen, istede for å finne mobilen som ligger på gulvet.

I dusjen? jo, klokkene må jo vaskes.

Føler meg retard uten en klokke på armen. Er som å være i solen uten solbriller.

Sover uten klokke.
Når jeg har mareritt om jeg løper mot klokkebutikken uten å komme frem kan det hende at jeg slår litt rundt meg i sengen. :p
Da er det greit at klokken er av slik at ikke konemor får den plantet i knollen mens jeg ligger der og spreller.

Sover uten klokke når jeg er hjemme, men sover alltid med klokke hvis jeg er på hyttetur e.l.

Før barn: Alltid klokke av.
Nå: Må ha klokke på armen for å fortelle barna at det er "midt på natten ennå":-?

Før barn: Alltid klokke av.
Nå: Må ha klokke på armen for å fortelle barna at det er "midt på natten ennå":-?

+1. Sov aldri med klokke før, trengte kun mobilen til å ule når det var på tide å stå opp. Nå blir det diverse turer opp i løpet av en natt, og det er veldig greit med klokke på armen og skikkelig lume :) Klokkeradio kan jeg ikke noe med.

Marilyn Monroe ble engang spurt hva hun hadde på seg i sengen, og svarte "Nothing but Chanel no. 5". Med det ble hun sikret sexgudinnestatus blant en generasjon menn hvis koner hadde på seg mer klær om natten enn om dagen. Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.

Klokken(e) ligger på nattbordet.

...

Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.

...

Bilder... i... hodet... Blir... ikke... kvitt... dem... :eek:

Med det ble hun sikret sexgudinnestatus... Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.

Om ikke sexgudinne, så kanskje sexgud.

Men forsiktig nå, så ikke Mathfjeld får greie på dette. Han lusker rundt i buskene med sine LV-sko...

Jeg pleier å bruke en Marathon Navigator. Den veier jo ingenting, og med tritiumrør så er det faktisk mulig å se hva klokken er, selv midt på svarteste natten. Men klokke på i dusjen..? Nei.