Sover dere med uret på armen?

Tar du av uret når du skal sove?

• Antall stemmer
    6
Svarte feil i min iver etter å svare her gitt... Uansett, jeg pleide alltid å sove med klokken på, men fant ut at jeg titt og ofte ligger å gnir venstrearmen opp mot betongveggen når jeg skal sove og sluttet med å ha klokken på.

Mye fordi det hele tiden lå i bakhodet at jeg ikke skulle få riper og det var et unødvendig stressmoment mens jeg sov / skulle sove.

Dusjen er en helt annen sak.... Der blir klokken med såfremt den faktisk er vanntett, noe nesten alle er nå.

Har alltid et ur på armen. Eneste untak er når jeg skifter klokke eller skal gjennom sikkerhetskontroll.

Om/når jeg våkner midt på natten/dagen så er det greit å ha en klokke på armen, istede for å finne mobilen som ligger på gulvet.

I dusjen? jo, klokkene må jo vaskes.

Føler meg retard uten en klokke på armen. Er som å være i solen uten solbriller.

+1 :)
Men, tar den som oftest av for å dusje.
Kan være behov for å klokke enkelte ting i sengen også? ;)

Marilyn Monroe ble engang spurt hva hun hadde på seg i sengen, og svarte "Nothing but Chanel no. 5". Med det ble hun sikret sexgudinnestatus blant en generasjon menn hvis koner hadde på seg mer klær om natten enn om dagen. Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.

Hopalong, hvor mange kvinnelige lesere tror du det er her inne???
Her har tidssonen en forebyggende jobb å gjøre, få opp kvinneandelen som jeg idag tipper ligger på ca 0,1% eller er det 0%?

Da tenker jeg det hadde kommet endel flere til neste GTG:D

Siden innboksen min i løpet av natten ikke ble fylt opp av uanstendige forslag fra skamløse klokkesamlerinner er jeg redd det må være ganske få. Noen annen forklaring finnes neppe. (Nå ser jeg bort fra skotrefforslagene til Mathfjeld og Minuteman. Dere burde skamme dere.)

BTT: Jeg er litt overrasket over at så mange dusjer med klokke på. Jeg er ikke redd for å bruke urene mine, men varmt vann og såpe er ingen god venn av gummipakninger. Selv om de stort sett vil tåle det, er det veldig kjipt den dagen de plutselig ikke er helt vanntette.

Her har tidssonen en forebyggende jobb å gjøre, få opp kvinneandelen som jeg idag tipper ligger på ca 0,1% eller er det 0%?

Da tenker jeg det hadde kommet endel flere til neste GTG:D

Tror det er ganske mange kvinnelige lesere her, bortsett fra at når de leser så står de bak ryggen på sin mann/samboer/kjæreste som er brukere her inne, og konstaterer hoderistende at det nok en gang er "de der klokkegreiene" :D

BTT: Jeg er litt overrasket over at så mange dusjer med klokke på. Jeg er ikke redd for å bruke urene mine, men varmt vann og såpe er ingen god venn av gummipakninger. Selv om de stort sett vil tåle det, er det veldig kjipt den dagen de plutselig ikke er helt vanntette.

Enig, hadde styrt unna dusjen med tanke på såpe...er forsåvidt ikke i tvil om at de fleste litt røffere ur tåler såpass;)