- Medlem
- 26. april 2011
+1Fra bunn til topp:
Sort med diamanter
Blå
Sølv
Meteoritt
Tror ikke meteoritt er så umulig å få tak i altså, vil tippe Lervik eller Lian klarer å hoste opp en slik med litt ventetid.
Sort med dia på topp Selv syns jeg skiva blir helt fylt opp, men jeg har ikke sette denne live.Fra bunn til topp:
Sort med diamanter
Blå
Sølv
Meteoritt
Tror ikke meteoritt er så umulig å få tak i altså, vil tippe Lervik eller Lian klarer å hoste opp en slik med litt ventetid.
Diamanter varer evig og gir ekstra tilgang til dem som ikke får nok av dem, men enig, smaker vondt.Blå meteoritt-skive med diamanter?
Neida.
Blå ser best ut av disse hvis jeg absolutt måtte velge.
Dessuten koster det mer enn det smaker med både diamanter og meteoritt.
Som om du skulle skrevet ut tankene mineUmiddelbart ville jeg ha valgt blå skive til denne.... men(!) siden du allerede har hatt den og tydeligvis ønsker noe annet, ville jeg ha gått for panda dial (sølv skive). Den blir litt "kjedelig" som du selv skriver med hvitt-gulls-bezel, men samtidig er den nydelig!
Jeg har forståelse for at meteoritt-skiven kan virke fristende for mange, men for meg er jeg redd det blir litt for mye.. Har aldri vært fristet av de gamle meteoritt-skivene og tror dessverre ikke de nye heller blir noe for meg. I alle fall ikke når det koster 45k ekstra..
Var innom Bjerke KJ i går, der kunne ingen svare på om de i det hele tatt hadde hatt meteorittskiva i butikk eller solgt den til noen...Hadde jeg, seriøst nok, vurdert å kvitte meg med Platona, så hadde det nok blitt å vente på en ny Meteorite.