Spørreundersøkelse til Omega eiere

Hei, jeg heter Thomas Aas og studerer økonomi og administrasjon ved Høyskolen på Rena.
I faget "kunde atferd" skal jeg gjennomføre en undersøkelse som handler om hvordan en konsument avgjør å skaffe seg en Omega klokke.
Den er gjort noe enkelt, og har sine begrensinger siden jeg bruker et gratis program til undersøkelsen.

Hadde satt stor pris på om dere hadde satt av 3 minutter til å svare på denne undersøkelsen

https://no.surveymonkey.com/r/HJCNGM2

På forhånd takk!

"Denne undersøkelsen er for øyeblikket stengt. Vennligst kontakt forfatteren av undersøkelsen for videre assistanse."
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
Takker for alle svar, kjempe respons på kort tid (hele 83)! Ser den ble laget litt for fort og ukritisk, og takker for alle innspill! :) Håper dere eventuelt vil svare på en litt mer omfattende undersøkelse ved en senere anledning.
 
Flott at du fikk mange svar! Har besvart endel slike undersøkelser på flere fora, som regel hører vi som har utvist interesse og brukt tiden vår til å respondere aldri noe mer fra spørreren. Hvorfor ikke bryte den trenden og poste resultatet av undersøkelse/oppgaven når den en gang er klar? Helt sikkert mange her som hadde satt pris på det.;)