Jeg kjøpte min første klokke hos Bjerke for omtrent et år siden, og de justerte lenken. Jeg la merke til at en splint stakk ut i de løse leddene jeg fikk med, men antok det var normalt.
Nylig gikk jeg dit for å justere lenken igjen, og fikk beskjed om at et ledd var ødelagt. De bestilte et nytt ledd vederlagsfritt, men jeg fikk ingen unnskyldning. I stedet spurte de hvor gammel klokken var, muligens for å avgjøre hvem som skulle dekke kostnaden.
Er dette mest sannsynlig en produsentfeil (Tudor) eller en "Bjerkefeil"? Uansett hvem som har skylden føles det som skuffende at Bjerke ikke informerte meg og fikset det med en gang etter jeg hentet klokken og fikk den justert første gangen, spesielt siden jeg var førstegangs kjøper og ikke har snøring på dette selv.
Hva mener dere andre, har jeg for høye, og urettferdige forventninger til Bjerke?
Og hvilke erfaringer har dere andre (ved de tilfellene det er oppstått problemer) hos Bjerke?
Nylig gikk jeg dit for å justere lenken igjen, og fikk beskjed om at et ledd var ødelagt. De bestilte et nytt ledd vederlagsfritt, men jeg fikk ingen unnskyldning. I stedet spurte de hvor gammel klokken var, muligens for å avgjøre hvem som skulle dekke kostnaden.
Er dette mest sannsynlig en produsentfeil (Tudor) eller en "Bjerkefeil"? Uansett hvem som har skylden føles det som skuffende at Bjerke ikke informerte meg og fikset det med en gang etter jeg hentet klokken og fikk den justert første gangen, spesielt siden jeg var førstegangs kjøper og ikke har snøring på dette selv.
Hva mener dere andre, har jeg for høye, og urettferdige forventninger til Bjerke?
Og hvilke erfaringer har dere andre (ved de tilfellene det er oppstått problemer) hos Bjerke?