Der kom det bilder ja. Gratulerer så mye med flott Breitling.
Siden du lurer på winder kan jeg trygt anbefale Rapport London.
Det er windere av meget god kvalitet med en flott finish. Meget stillegående og med mekanikk man kan stole på.
Anbefaler deg å ta deg en tur til Bjerke å se på de.
Her er et bilde av min.
Nja, har nok ikke råd til denne, men jeg fant ut at bjerke fører rapport evo til 3000kr.-
Hva betalte du for den winderen der. Den var snask for øyet!
Jeg husker ikke helt hva jeg ga, men mulig det var litt mer enn 3000.
Som sagt finish er helt topp. Ta deg en tur å se på de i "real life"
Det som kanskje er fordelen med denne iforhold til den du har sett på er at her har du pute som ikke går istykker.
Må bare tipse deg om dette: Prestigetime har tilbud på denne Orbita winderen nå. Har selv 2 stk og er utrolig fornøyd med kvaliteten (laget i USA, ikke Kina). Orbita har lang garanti og reparasjonsmuligheter, så det er en "safe" investering.
Prestigetime.com er forøvrig kanonbra og anbefales på det varmeste å handle fra.
Nja, orker ikke å vente, pluss at jeg desverre ikke syntes den var noe fin, da syntes jeg rapport evo 7 er en mere stilren måte å oppbevare klokker på !
Enig i at Rapport winderen er penere. Men hvor mye vil du egentlig ha bruk for en winder med kun 1 klokke? Om det er oppbevaring du vil ha så kunne kanskje en pen klokkeboks, til en adskillelig billigere penge, vært noe å tenke på? Om poenget hovedsaklig er å ha en fin boks å kunne oppbevare klokken i.
Husk, det er ikke noe poeng å sette klokken på winder over natten dager du har hatt den på armen. Skal du ikke bruke klokken på flere dager, så bruk winderen, men hvor ofte vil egentlig dette skje? Den trenger ikke mange timene til dagen for å holdes gående.
800-900TPD med klokken burde forøvrig være passelig...
Men hvor mye vil du egentlig ha bruk for en winder med kun 1 klokke?
QUOTE]
Nå må du ikke glemme at gutten er medlem her på TS. Det er bare et tidsspørsmål før han har flere mekaniske ur.
Med et mulig forbehold om at han har en jernvilje og standhaftighet som overgår summen av det som finnes her inne.
Hvis du vil spare dine 2500, foreslår jeg at du henter legosettet ditt og bygger deg en winder selv. Det har jeg gjort.
Kjør hardt kjør stil.