Spørsmål om den gamle Seamaster planet ocean chrono

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei.

Jeg prøver å finne ut på nett omkring den gamle chronoen i planet ocean serien (ikke professional). Finner ikke mye reviews og lignende på nett. Prøver å finne argumenter ovenfor en kompis hvorfor den nye chrono 9300 evt skal være bedre. At den første er ETA basert med co-axial gange regner jeg med men her stopper eventuell viten. Er det en klokke som regnes som et sikkert kjøp uten problemer eller lider den av barnesykdommer ala det som broren uten chrono led av?

Innspill mottas med takk.

Jeg har - uten å ha dekning for det - begynt å argumentere at hvis budsjett er slik det er, så er det bedre å handle en vanlig planet ocean 8500 uten chronografen. :)

3313-verket fra Piguet med co-axial var vel nokså fullt av barnesykdommer iirc (fritt hentet fra hukommelsen) ;)

Hadde en slik....i én uke, ha ha. Den ble litt voldsom. Men flott klokke!

3313-verket fra Piguet med co-axial var vel nokså fullt av barnesykdommer iirc (fritt hentet fra hukommelsen) ;)

Hadde en slik....i én uke, ha ha. Den ble litt voldsom. Men flott klokke!

3313 kom vel i 4 utgaver. A,B, C og D. A og B hadde vel noen problemer som ble utbedret i C og D. Siste der skal hvertfall være trygg.

Jeg har D utgaven og har ikke opplevd noe negativt med den så langt, har hatt den siden september 2007.