Selg huset og kjøp klokker!
G Guest571 Guest 7. sep. 2017 #21 Selg huset og kjøp klokker! Reaksjoner: Akrapovic, ArthurF, SantaMonica og 5 andre
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.341 Sted Drammen 7. sep. 2017 #22 Mathfjeld skrev: Selg huset og kjøp klokker! Klikk for å utvide... Nei nei... Selg huset, fly til Vegas, sett alt på rødt OG SÅ kjøp klokker! Reaksjoner: Gin og GrimReaper
Mathfjeld skrev: Selg huset og kjøp klokker! Klikk for å utvide... Nei nei... Selg huset, fly til Vegas, sett alt på rødt OG SÅ kjøp klokker!
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.355 Sted Vestlandet 7. sep. 2017 #23 Denne løsningen må vel også favne over klokkeentusiaster? "Hei klokkeentusiaster! 0,- i klokkegjeld?" Reaksjoner: Akrapovic, SantaMonica, Stamnes og 5 andre
Denne løsningen må vel også favne over klokkeentusiaster? "Hei klokkeentusiaster! 0,- i klokkegjeld?"
Jon Henrik Grunnlegger Medlem 12. okt. 2007 Innlegg 6.346 Sted Fredrikstad 7. sep. 2017 #24 UJU skrev: Denne løsningen må vel også favne over klokkeentusiaster? "Hei klokkeentusiaster! 0,- i klokkegjeld?" Klikk for å utvide... Stopp det der!!! Jeg føler meg krenket!!! Reaksjoner: Akrapovic, SantaMonica, Qwestern og 2 andre
UJU skrev: Denne løsningen må vel også favne over klokkeentusiaster? "Hei klokkeentusiaster! 0,- i klokkegjeld?" Klikk for å utvide... Stopp det der!!! Jeg føler meg krenket!!!
Qwestern Støttemedlem Medlem 4. feb. 2016 Innlegg 4.625 Sted Kongeriket Norge 7. sep. 2017 #25 Jon Henrik skrev: Stopp det der!!! Jeg føler meg krenket!!! Klikk for å utvide... Snakker vi episk avsporing her eller?
Jon Henrik skrev: Stopp det der!!! Jeg føler meg krenket!!! Klikk for å utvide... Snakker vi episk avsporing her eller?