Speedmaster Moonwatch - Automatic

Medlem
22. aug. 2012
Hei,

Hvilke(t) referansenummer er det på Speedmaster Moonwatch - med automatisk opptrekk. Blir ikke klok på det. Sjekket rundt på chrono24 også, men der må det være mye feilmerking

Altså den "originale", men automatic.

Tusen takk for hjelpen
soldier-31130423001005.png

• Liker
Reaksjoner: JD83
Klassisk Professional, manuelt opptrekk: 3570, nå 311.3x
Klassisk Automatic (aka "reduced"): 3510

I tillegg har du den drøss avarter, eksempelvis med ko-aksiale verk, bl.a den som @acnorway viser til.

• Liker
Reaksjoner: ManFred
Takker så mye for svar.

Kun klassisk som var interessant denne gangen.

Reduced er under 42mm og Ko-aksiale 44,25mm?

Hadde en dark side en lang stund, men tror 44,25mm blir litt stort i stål. Noe under 42mm blir for smått.

Takker så mye for svar.

Kun klassisk som var interessant denne gangen.

Reduced er under 42mm og Ko-aksiale 44,25mm?

Hadde en dark side en lang stund, men tror 44,25mm blir litt stort i stål. Noe under 42mm blir for smått.

Når du sier klassisk moonwatch så tenker vel de fleste på den med manuelt opptrekk, men den @acnorway linker til er vel det nærmeste du kommer med automatisk urverk.
Mange av co-axial utgavene har vel kasse på 42mm.

Når du sier klassisk moonwatch så tenker vel de fleste på den med manuelt opptrekk.

Yes - ser den. Er ute etter det klassiske utseende, men med Automatic. Var sikker på at jeg hadde lest om dette referansenummeret en gang, men det er altså en klokke som ikke finnes.... med andre ord; ikke så mange andre enn meg som var klar for en slik 'en

• Liker
Reaksjoner: Ban
Yes - ser den. Er ute etter det klassiske utseende, men med Automatic. Var sikker på at jeg hadde lest om dette referansenummeret en gang, men det er altså en klokke som ikke finnes.... med andre ord; ikke så mange andre enn meg som var klar for en slik 'en

Det er ikke bestandig den ideelle klokken finnes;)
For meg var det savnet etter dato og ikke urverket som gjorde at jeg ville prøve noe annet enn Moonwatch.
Jeg endte opp med denne:
88436_dd60bb3138b8f82d395c9fb4fbdb7d96.jpg

Hadde jeg fått tak i den nevnte "automatiske moonwatchen" (med dato) hadde det absolutt vært en god kandidat. Det kan ikke være så veldig vanlig at disse dukker opp?

• Liker
Reaksjoner: ManFred
Har en 311.30.44.50.01.002 fra 2011, servet i 2015. Hva kan jeg forvente for denne i markedet i dag? Fullset og 8/10.