Speedmaster Pro levert i presentasjonsboks i tre!

Medlem
30. sep. 2016
Innlegg
21
Sted
Arendal
I dag kom min etterlengtede Speedmaster Pro (ref. 311.33.42.30.01.001). Må si jeg ble litt skuffet da den ble levert i en presentasjonsboks i tre og ikke den spesial boksen med diverse innhold som står beskrevet på Omega sine sider. Tre boksen er flott den, men jeg ble bare litt skuffet.. Tre boksen hadde heller ikke NATO reim, lupe etc som den andre kommer med.

Er det et tilleggs valg jeg skulle ha gjort da jeg bestilte den? Tror ikke min AD heller var klar over det. Eller har de bare sluttet å levere spesial boksen?

Spesial boksen som jeg forventa.
31133423001001-40-large.jpg


Denne fikk jeg.
2mw8rjs.jpg
 
Har klokken den nye lenken med skrudde ledd da?

En annen ting er at jeg ikke skjønner meg på bruktprisene på Speedmaster. Den "gamle" (uten ny lenke og alt det andre som følger med i den nye boksen) går for nesten det samme som nesten nye Speedmastere med den nye bokseno_O
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: bragemann
Har klokken den nye lenken med skrudde ledd da?

En annen ting er at jeg ikke skjønner meg på bruktprisene på Speedmaster. Den "gamle" (uten ny lenke og alt det andre som følger med i den nye boksen) går for nesten det samme som nesten nye Speedmastere med den nye bokseno_O
Det siste der skjønner jeg godt. Har hatt 3570.50, den gamle med rød boks og ikke-skrudde lenkeledd. Ville jeg betalt noe mer for å få skrudde lenkeledd, lupe, en NATO-rem og en skoeske? Neppe! Klokka er jo i praksis den samme, og alt det andre bare tar opp plass i skapet... :confused:
 
Det siste der skjønner jeg godt. Har hatt 3570.50, den gamle med rød boks og ikke-skrudde lenkeledd. Ville jeg betalt noe mer for å få skrudde lenkeledd, lupe, en NATO-rem og en skoeske? Neppe! Klokka er jo i praksis den samme, og alt det andre bare tar opp plass i skapet... :confused:

Kanskje ikke 8k og kan være enig i at boksen, lupen og bøkene kanskje ikke har noen stor verdi, men de to remmene og lenka synes jeg har en verdi og så er det tross alt en nyere klokke med lengre tid til service etc. 4 til 5k bør det være verdt, men det er lett for meg å si som prøver å selge en slik;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Skuffelsen forble der og jeg stolte på magefølelsen min. Valgte derfor å returnere klokka. Det var en kjedelig opplevelse. Tror jeg nok bestiller meg en på nytt, men da med spesial boksen. Tror denne kan være verdifull i lengden.
 
Det siste der skjønner jeg godt. Har hatt 3570.50, den gamle med rød boks og ikke-skrudde lenkeledd. Ville jeg betalt noe mer for å få skrudde lenkeledd, lupe, en NATO-rem og en skoeske? Neppe! Klokka er jo i praksis den samme, og alt det andre bare tar opp plass i skapet... :confused:
Skoeske? Kjøpte denne esken med en bitteliten klokke inni for en drøy måned siden og jeg er usikker på om den engang er innenfor kriteriene til håndbagasje hos SAS...
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Urmakeren har kanskje kjøpt inn Tintin og skifta urskive, det er vel billig måte å skaffe speedmaster på..
 
Jeg skrev en hyggelig mail til Omega før jul om min opplevelse ifm kjøp av Speedmaster Pro. Fikk svar litt ut i januar. Sånn skulle det ikke være og uten videre spørsmål har de nå sendt meg den spesial boksen med alt innhold som jeg opprinnelig skulle ha hatt. I tillegg sendte de også med en Omega kulepenn.

Snakk om service!!!
28459_d4797daa766ad8ff492114f4a01b72dc.jpg
 

Vedlegg

  • 20170209_093952.jpg
    20170209_093952.jpg
    202,5 KB · Visninger: 0
Redigert: